Tja
En invite Till någon sida kvittar vilken
johan.fisch16@gmail.com
Tja
En invite Till någon sida kvittar vilken
johan.fisch16@gmail.com
Ouya! Bara ett halv år kvar sen kommer den till brevlådan
Hej
Skulle vilja ha en invite till någon torrent där det finns wii spel tex ntorrent
facilis@gmail.com
facilis@gmail.com
Har 3 invites liggandes men känner inte för att bara ge bort dom till nån som tigger till sig en och sen drar ... Ger inte iväg en invite till någon som har mindre än 100 inlägg ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Tjenare, skulle verkligen uppskatta en invite till:
Ntorrents
Eller någon annan grym Wii tracker!
f-isk@hotmail.se
Tack på förhand!
Tar gärna en invite om det finns nån kvar.
Du kan få en till bit-HDTV i retur.
Namreden@hotmail.com
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Har någon en invite över till ntorrents, det skulle uppskattas
Har inte Ntorrents öppnat för registrering tills dom har 20k medlemmar? Ifall det inte just har stängt men det tror jag inte...
Bjerlk
Hej jag undrar om någon har en invite till bitgamer eller Ntorrents så skulle det uppskattas väldigt väldigt mycket!
Sitter på en 100/100 lina så blir inga problem att hålla en bra ratio.
Tack på förhand!
akaboton@hotmail.com
hejsan begga, lust att byta bitgamer konto mot något annat konto?
softmupparna, tti, swepiracy, bit-hdtv, ntorrents
sitter på 100/100 lina... hör av dig
djtail88@hotmail.com
Jag vill gärna bjudas in till en sajt med wiispel. Om den som bjuder in är intresserad så har jag en anytime-invite till den superbra torrentsidan för musik waffles.fm att bjuda tillbaka.
Ha det bäst!
playnicekids@gmail.com
Last edited by eGrahn; 2010-04-20 at 23:42.
Tjoho!
Nån vänlig person som har lust att skicka invites till nån av dess uppskattas!
tti
torentleach
bitgamer
swebits
daniel_hedblom@hotmail.com
daniel_hedblom@hotmail.com
mvh
Daniel
jag önskar mig en invite till en tracker med mycke pal spel. dock inte ntorrents eftersom jag redan finns där^^
laklak.doris@gmail.com
laklak.doris@gmail.com
Hej allihopa.
Har letat och letat på internet efter några bra trackers till Nintendo Wii men de flesta gratis trackers va inga särskillda att ha.
Behöver nu hjälp med någon invite till någon bra tracker med Wii spel.
Finns det någon som kan hjälpa mig därute?
Sitter på hög lina så ratio är inga problem, aldrig varit.
Mvh tanto
släng så fall iväg ett mail till: gustafsson_andy@hotmail.com
Think Wii, Become Wii.
Hej, är det nån som har en invite till Wiitorrents eller tti som jag kan få snälla?
stefan_olsson23@hotmail.com
Jag har invites till swebits som den kan få av mig då.
jag vill ha invite till vilken wii sida som helst, har precis flashat grabbens wii o han vill ha lite fler spel säger han..
har tyvärr bara invite till spotify och en rumänsk metal musik hub(men där finns en jäkla massa bra grejjer annat än rumänsk metal asså, all metal punk osv )
daniel.liebst@gmail.com
seedslav så ni behöver inte vara oroliga för ratio o grejjer
Last edited by pimmen; 2010-07-08 at 12:21.
Skulle verkligen vilja ha en invite till TL.
email: janssentpl@seznam.cz
Har invites till torrentstart och vill gärna ha till en/flera bra sidor med mycket material på
elementskate100@hotmail.com
Söker invite till Ntorrents, torrentleech och gctracker.
Har invite till Spotify och underground-gamer att erbjuda.
jezper_m@hotmail.com
Jag har 4 invites till BitGamer ... Betalar 10:- om du tar emot en ...
Verkar som TorrentLeech e uppe för invites igen eller så har jag läst fel
anyway
TorrentLeech vill jag ha invite till skulle vart snällt!
GMZido@gmail.com
GMZido@gmail.com
Skulle vara guld med en invite till TorrentLeech. Får man till någon annan så skulle inte det heller vara helt fel!
simoooon_89@hotmail.com
simoooon_89@hotmail.com
Hej jag undrar bara om det finns någon som skulle kunna fixa en invite till någon torrent sida som tex softmupparna elle sherwoodskogen. det kvittar ganska stort.
Hej, jag undrar om det är nån som har en invite till sherwoodskogen.
Jag har en invite till swebits att erbjuda.
Jag har bra ratio.
stefan_olsson23@hotmail.com
skulle vilja ha invite till i stort sett vilken torrent som helst
min mail är: Johan_swipe@hotmail.com
Hej jag skulle vilja ha en invite till:
Blackcats-games
Bitgamer
Emanuelozkan@gmail.com
Emanuelozkan@gmail.com
Bookmarks