Skulle gärna vilja ha en invite till en av dessa sidor;
- TorrentLeech
- bitGamer
- TTi
- Swebits
- Blackcats
- Torrentleach
- Sherwood
I utbyte kan jag ge en Demonoid-Invite!
Kontakta mig på inboxen
Last edited by yesyesyes; 2010-12-17 at 17:27.
här kan du dra ner en fin samling nds spel:
http://www.nintendo-ds-roms.com/torr...-5101-5200.htm
vänligen peter.
Jag har tre BitGamer invites jag gärna delar med mig ... Hyffsat snabb tracker med enbart lir ... No G-String attatched ... Lämna din mail så kommer det en invite som ett brev på Posten ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Hejja!
Tar gärna en invite till BitGamer, tack
skicka den hit: fixar.wii@gmail.com
3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4
Tyvärr så vart det inget just nu ... Tydligen är userlimit nådd ... Men, men jag återkommer ... Har 2 invites till Torrentleech men dom sitter jag nog på ett tag till
Last edited by Begga; 2010-12-19 at 15:04.
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Tack demon_sid!
Jag behöver en Invite till nån bra sida som har Ps3 spel
i inbyte kan jag ge bort invites till Swebits
Sitter på 100mb lina och har laddat upp närmare 2tb på swebits
/Lars
Tjena! Skulle vilja ha en invite till nån av dessa sidor om det går =)
- TorrentLeech
- bitGamer
- Swebits
- Blackcats
Min mail:
erik474@hotmail.com
erik474@hotmail.com
Skulle vara väldigt schysst då piratebay är rätt så segt hehe. Tackar tackar / Semprix
Last edited by Semprix; 2010-12-28 at 16:54.
Hallå, skulle gärna vilja ha en invite till Torrentleech, skulle vara väldigt tacksam om någon vill dela med sig av en invite
/MVH lolaern
Skulle jättegärna ta emot en invite till en sida med mycket wii spel som t.ex. blackcat, ntorrents eller någon annan som du tror passar.
magnus.ohlsson at gmail.com
Stort tack på förhand
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
jag skulle älska att få en invite till någon sida som har mycket ps3 spel.
snucke2001@yahoo.se
snucke2001@yahoo.se
Tjena, tar gärna emot invite till bitgamer och blackcat, har bra ratio och skulle bli evigt tacksam ;-)
mr.soderling@hotmail.com
mr.soderling@hotmail.com
Tar mer än gärna emot en invite till någon sida som har en massa wii och gamecube-spel.
stor.henke@gmail.com
Hej skulle väldigt gärna ha tag i en invite till ntorrents. Suttit nu i 3 timmar och letat och börjar bli sjukt less.
Hade som sagt varit sjukt schysst!!
Bots75@hotmail.com
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
bitGamer, skulle vara evigt tacksam för en invite till bitGamer!
Hejsan! Skulle bli jätte tacksam om jag fick en invite till någon av dessa sidor.
TorrentLeech
bitGamer
Swebits
Blackcats
simon-o@spray.se
simon-o@spray.se
Skulle mer än gärna ta emot nån invite till dom här sidorna:
bitGamer
TorrentLeech
underground-gamer
Blackcats
kokkelimokk@gmail.com
kokkelimokk@gmail.com
Har 2 invites till BitGamer så hojta till om ni vill ha ... Och gör det snabbt före Userlimit är nådd igen och det är stängt ...
Har nya invites till BitGamer om nån är sugen ... Kan ta nåt i gengäld men det är inte så viktigt ...
Slut invites för denna gång ... Hojtar till när jag får fler
Last edited by Begga; 2011-02-28 at 20:23.
Tjena Begga
Jag tar gärna emot en invite, har en 100 lina
mrdansken@hotmail.com
tackar på förhand
Pimme
Hej Begga
Har du en invite till mig med e jag tacksam
abbe.04271389@bredband. net (Utan mellanslag . och net)
Söker invite till bitgamer eller mp3scene
Har en TTi invite att erbjuda
h.ljung@telia.com
Har en invite till BitGamer ... Försten som PM:ar får den ... Slut Invites
Last edited by Begga; 2011-03-14 at 20:06.
Tjena Begga
Jag tar gärna en invite till Bitgamer
mrdansken@hotmail.com
mrdansken@hotmail.com
Tackar på förhand om jag skulle få den ;-)
Sökes en invite till tti, eller annan tracker med mycket filmer, gärna asiatisk och spansk "skräck"
m8@telia.com
m8@telia.com
Tack på förhand
Har en invite till BitGamer ... Försten som PM:ar får den ... Slut invites för denna gång
Last edited by Begga; 2011-03-31 at 21:35.
Bookmarks