Sida 4 av 8 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Visar resultat 91 till 120 av 216

Diskussion: Livesäkerhet

  1. #91
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Freakz Visa Inlägg
    Tack så mycket för dina alltid snabba och bra svar, Swizzy!

    Okej, då ska jag göra så att jag kör dem från DVD:n också.

    Fan då! haha, nu har jag ju redan injectat alla wave 1 & 2 spel med ssv2... Får väl injecta in ssv1 igen :P... A good waste of VerbaTimes...

    Men, hur fungerar det egentligen med offline vs. online. Om jag kör en helt fucked up skiva offline - Då "golar" xboxen ner en när man går online?
    MEn hur blir det om jag kör en skiva som är grön och verifierad men som är rippad med kreon och har fel ssv? :S

    Och... Varför vägrar AGBX släppa en ny version? :P
    jag har ingen aning faktiskt hur det är med online/offline sådär... det borde vara samma sak... men du kan aldrig riktigt veta om den releasen du har är rippad med Kreon eller iXtreme... SSv1/2 kan du hålla koll på, om den redan har SSv2 är det troligen rippat med iXtreme, medans det med SSv1 med största sannolikheten är Kreon rips... (Kreon har inte stöd för SSv2 vad jag vet)

    ABGX360 släpper ny version när dom har en ny stabil version som har nya funktioner... den nuvarande kan redan kolla om Video partitionen stämmer eller inte
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #92
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Om man har en backup från en Kreon med ssv1 och sedan patchar den till ssv2, löper man då större risk att bannas än om man spelar en backup från ixtreme 1.6 0800 med ssv2?

  3. #93
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    det är dock j*vligt svårt att hålla koll på om just den releasen du använder är rippad med Kreon eller iXtreme 1.6... jag menar den informationen som står där i .ini filen handlar enbart om den informationen som finns inlagd i databasen... det betyder alltså INTE att just den ripen DU har är dålig, snarare att dom värdena som finns i databasen inte är 100%:iga... därför tycker inte jag att man ska lägga så stor vikt på det där men allt det andra du skrev där i din "check lista" är ungefär det man behöver kolla... man ska dock tänka på att Wave 1 och 2 INTE har SSv2... dom SKA ha SSv1...
    Jasså, nu när jag kollar i abgx databas så hittar jag massvis av ssv 2 filer för wave 1 och 2 spel. Och är inte det bättre?? Blir förvirrad här . När jag ändå är i farten så undrar jag om man ska skita i 359 "vinkeln" eller om det är en risk. För jag har nästan bara wave 1 och 2 och alla har ssv 1 och några har också 359.

    Så jag tar gladeligen emot all hjälp jag kan få.

    MVH Robin

  4. #94
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    vad jag läst så ska Wave 1 och 2 inte ha SSv2... 359 vinklarna är rätt bra om du åtgärdar...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #95
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Ska man trycka ja när man ska försöka joina xbox live ? Det kommer upp en ruta där det står att man måste uppdatera xboxen ? Ska jag trycka ja eller nej ?

  6. #96
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Ska man trycka ja när man ska försöka joina xbox live ? Det kommer upp en ruta där det står att man måste uppdatera xboxen ? Ska jag trycka ja eller nej ?
    om du vill gå ut på live måste du ha den senaste dashboard versionen, och du måsta ha joinat live ja...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #97
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    om du vill gå ut på live måste du ha den senaste dashboard versionen, och du måsta ha joinat live ja...
    Tack det funkade. Hoppas jag aldrig blir bannad

  8. #98
    Registrerade
    May 2007
    Från
    Kristianstad
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Ber om ursäkt i förväg om här är lite dubbelfrågor som besvarats redan

    Har varit frånvarande från 360 scenen ett tag nu senast jag sysslade med det var för ett år sedan och endel har hänt sedan dess, har följt allt lite sporadiskt på irc.

    Har en vanilla arcade nu som ska få LT var det tänkt.
    Frågan är hur pass viktigt är det med att få med calibrationdata och vad gör den ?
    Installerade senaste Abgx360 1.0.2 och la in alla iso filer för wave 1,2,3,4,5,6 slangade ner Final.Fantasy.XIII.X360-Allstars med tillhörande fix och körde fixen sedan körde jag en koll i abgx och blev lite förvånad.
    Först så detectas spelet som wave 4 men spelet är wave 6, sen så vet den inte vad det är för wave.

    Kan inte Abgx360 1.0.2 känna av wave 6 korrekt?

    Är detta så säkert man kan komma för Live med LT ?


    Kod:
    -------------------------------------------------------------------------------
    \\//\\//\\//\\//  _ |_  _ \ \/ /_  _  _  \\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
    //\\//\\//\\//\\ (_||_)(_|/ /\ \_||_ | | //\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//
    ------------------------_|------_||_||_|--v1.0.2-------[http://abgx360.net]----
    
    Checking for updates to abgx360.dat...
         Server file abgx360.dat no newer than local file - not retrieving
    
    D:\[-XBOX360-GAMES-]\Final.Fantasy.XIII.X360-Allstars\DVD1\all-ff13-disc1.dvd is valid
    
    Checking Game
         ISO: "D:\[-XBOX360-GAMES-]\Final.Fantasy.XIII.X360-Allstars\DVD1\all-ff13-disc1.iso"
         Size: 7838695424 bytes (SplitVid 3rd or 4th wave)
         Files in ISO: 25, Folders in ISO: 5
         Total bytes used: 6273324485 (85.95%)
    Game appears to have random padding
    
    Checking default.xex
         Disc Number:           1 of 3
         Original PE Filename:  ffxiii.exe
         Original PE Timestamp: 2009/12/25 12:33:17
         Game Name:             FINAL FANTASY XIII
         Developer:             Square Enix
         Publisher:             Square Enix
         Genre:                 RPG
         No Avatar Awards
         Achievements:          35 Achievements totaling 1000 Gamerscore
         XEX CRC = 6395DCC9
         XEX Media ID: 77FFF886FEAB10184B6BE5FD-602A3E5A
    
    Region Code: 0x00FF00FF
         PAL
         NTSC/U
    
    Checking SS
         Timestamp of Authoring: 2009/12/28 00:00:00
         Timestamp of Mastering: 2010/01/12 02:45:29
         SS Version: 2 (trusted)
         SS CRC = A55D3779 (RawSS = 636A7DFC)
         SS Media ID: 77FFF886FEAB10184B6BE5FD-602A3E5A (matches game)
    SS looks valid
    
    Checking DMI
         Timestamp of Authoring: 2009/12/28 00:00:00 (matches SS)
         DMI CRC = 9B8C4BC1
         DMI Media ID: 77FFF886FEAB10184B6BE5FD-602A3E5A (matches game)
    DMI looks valid
    
    Checking PFI
         PFI CRC = 05C6C409
    PFI matches known data (4th wave - requires iXtreme v1.51 [Hitachi only],
    v1.6 [using activation disc], v1.61 or later)
    
    Video partition found
         Video is zero padded
         Video CRC = E2FA3A26 (V0 = E0363F4E, V1 = EAE76B94)
    Video partition does not match known data (could be corrupt or a new wave not
    seen before)
    
    Stealth status is uncertain
    
    Starting Verification
         Looking for A55D37796395DCC9.ini in the online verified database
         Server file A55D37796395DCC9.ini no newer than local file - not retrieving
    
         Using A55D37796395DCC9.ini (356 bytes)
         Video CRC matches
         V0    CRC matches
         V1    CRC matches
         PFI   CRC matches
         DMI   CRC matches
         SS    CRC matches
         Xex   CRC matches
         AnyDVD style corruption was not detected
         Game CRC = 901D2E9F (matches)
    
    All CRCs match
    Verification was successful, Stealth passed!
    När det gäller LT och Updates är det säkert att installera dem om de kommer från skivan eller via XBL eller måste man fortfarande flasha om till orginal firmware uppdatera sen tillbaka till moddad firmware ?

    Updaten som kommer med Final Fantasy XIII är den säker?
    Last edited by mafiaboy; 2010-03-14 at 04:27.
    -----------------------------------
    | - PaNts.oN.hEaD.rEtaRd - |
    -----------------------------------
    Gamertag: donpyr SE
    Steam: donpyr_se


  9. #99
    dragonslayer Guest
    så länge gamedatat är intakt så behöver man inte tanka nån annan release...
    (och XEX finns med i verifierade listan)

  10. #100
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Stealth status is uncertain

    Hej allesammans

    Lånar tråden lite för ett eget problem med abgx360.
    Har en iso. från Battlefield bad company 2 och har fått grönt i utan detta:

    Video partition does not match known data ( could be corrupt or a new wave not seen before)

    Stealth status is uncertain


    Men längst ner på sidan står det i grönt som följande:

    All CRCs match
    Verification was successful, Stealth passed!

    Så min fråga är om spelet är okey att köra. Det finns med i abgs Databas. Men jag har svårt att tyda programet som säger både att Stealth is uncertatin och att stealth passed. Vad tror ni?

    Tacksam för svar.
    MVH Eric

  11. #101
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Hvass Visa Inlägg
    Hej allesammans

    Lånar tråden lite för ett eget problem med abgx360.
    Har en iso. från Battlefield bad company 2 och har fått grönt i utan detta:

    Video partition does not match known data ( could be corrupt or a new wave not seen before)

    Stealth status is uncertain


    Men längst ner på sidan står det i grönt som följande:

    All CRCs match
    Verification was successful, Stealth passed!

    Så min fråga är om spelet är okey att köra. Det finns med i abgs Databas. Men jag har svårt att tyda programet som säger både att Stealth is uncertatin och att stealth passed. Vad tror ni?

    Tacksam för svar.
    MVH Eric
    Första ggn kan ABGX detektera fel o patcha om man ställt in allt rätt, för att verifera detta kör man samma fil genom ABGX en gång till
    Lyser allt grönt år det lugna puckar förhoppningsvis.
    Att verifiera filerna efter man rostat dem på en skiva är minst lika viktigt, failar den där så kan du slänga skivan.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  12. #102
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Hej jag undrar hur jag går tillväga för att kolla om min xbox 360 är bannan eller inte.

    Har nämligen tänkt uppgradera till LT men känner att det är ganska onödigt om jag inte kan spela på live efter det.

    Jag har sökt som en dåre på google och här i forumet men kan inte hitta något direkt svar på denna fråga, om du vet så är jag välldigt tacksam för svar.

    Lyckades inte lägga upp en tråd då det bara står serverfel, därför detta inlägg istället.

  13. #103
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av moaddi Visa Inlägg
    Hej jag undrar hur jag går tillväga för att kolla om min xbox 360 är bannan eller inte.

    Har nämligen tänkt uppgradera till LT men känner att det är ganska onödigt om jag inte kan spela på live efter det.

    Jag har sökt som en dåre på google och här i forumet men kan inte hitta något direkt svar på denna fråga, om du vet så är jag välldigt tacksam för svar.

    Lyckades inte lägga upp en tråd då det bara står serverfel, därför detta inlägg istället.
    En sak du kan göra är att registrera din xbox på amerikanska xbox.com och kolla repair status om du får ERROR så är den troligtvis bannad .
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  14. #104
    Registrerade
    May 2007
    Från
    Kristianstad
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Du kan ringa MS supporten så kommer de säga till dig om den är bannad eller inte, vissa har fått svar att de var flaggade men inte bannade. beror nog på vem du får prata med
    -----------------------------------
    | - PaNts.oN.hEaD.rEtaRd - |
    -----------------------------------
    Gamertag: donpyr SE
    Steam: donpyr_se


  15. #105
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av mafiaboy Visa Inlägg
    Du kan ringa MS supporten så kommer de säga till dig om den är bannad eller inte, vissa har fått svar att de var flaggade men inte bannade. beror nog på vem du får prata med
    Dom brukar inte säga de, De brukar vara väldigt hemliga
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  16. #106
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    hej någon som vet om man ska uppdatera sin box ? det har nyligen kommit en microsoft uppdatering på xbox live. Jag har LT och vad bör jag göra ?

    tack för svar

  17. #107
    dragonslayer Guest
    enligt readme filerna skall man lägga på original firmware innan man uppdaterar!

  18. #108
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    enligt readme filerna skall man lägga på original firmware innan man uppdaterar!

    Men vad ska jag göra då , ska jag trycka på ja när det kommer uppdatering.

  19. #109
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    någon som vet något om man ska trycka på ja för microsoft uppdateringen som kommit idag ? Jag har Xbox 360 LT .

  20. #110
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Men vad ska jag göra då , ska jag trycka på ja när det kommer uppdatering.
    det säkraste är att återställa till original innan du trycker på JA, men du kan troligen köra på med den uppdateringen utan några större problem, tidigare uppdateringar har inte påverkat flashen något alls, däremot har uppdateringen som kom i samband med förra banvågen haft viss "skadlig kod" som gjort det lättare för MS att se vad du har för mjukvara i din DVD enhet (eller åtminstone se att det inte är original)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  21. #111
    Registrerade
    May 2007
    Från
    Kristianstad
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    En sak du kan göra är att registrera din xbox på amerikanska xbox.com och kolla repair status om du får ERROR så är den troligtvis bannad .
    Har 3 maskiner reggade där som är bannade och alla står som ok med garanti och allt och kan begära repair.
    -----------------------------------
    | - PaNts.oN.hEaD.rEtaRd - |
    -----------------------------------
    Gamertag: donpyr SE
    Steam: donpyr_se


  22. #112
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av mafiaboy Visa Inlägg
    Har 3 maskiner reggade där som är bannade och alla står som ok med garanti och allt och kan begära repair.
    har haft lite problem med det själv hade en original box utan flashning som fick ERROR och var uppe på live
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  23. #113
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det säkraste är att återställa till original innan du trycker på JA, men du kan troligen köra på med den uppdateringen utan några större problem, tidigare uppdateringar har inte påverkat flashen något alls, däremot har uppdateringen som kom i samband med förra banvågen haft viss "skadlig kod" som gjort det lättare för MS att se vad du har för mjukvara i din DVD enhet (eller åtminstone se att det inte är original)


    Ändå C4EVA Har gjort sin grej. Microsoft kan inte se om det är LT haha

    god jul

  24. #114
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Ändå C4EVA Har gjort sin grej. Microsoft kan inte se om det är LT haha

    god jul
    ropa inte hurra innan du vet säkert MS kan ha valt att lägga sig lite i lä ett tag så att dom får lite fler syndare vid nästa banvåg, få folk som gömmer sig att tro att det är säkert med den nya mjukvaran trots att det inte är det, dom lär ju upptäckt att det kommit en nyare version som ska dölja folk, och valt att upphöra med bans sålänge...


    du vet MS har en hjärna dom med, även om den är relativt liten emellanåt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  25. #115
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    ropa inte hurra innan du vet säkert MS kan ha valt att lägga sig lite i lä ett tag så att dom får lite fler syndare vid nästa banvåg, få folk som gömmer sig att tro att det är säkert med den nya mjukvaran trots att det inte är det, dom lär ju upptäckt att det kommit en nyare version som ska dölja folk, och valt att upphöra med bans sålänge...


    du vet MS har en hjärna dom med, även om den är relativt liten emellanåt

    Jävla tur för alla att jag inte jobbar på Ms
    Jag är övertygad om att Ms kan se saker som hänt i boxarna utan att vi dödliga vet om det Hur svårt är det att kontrollera laserkalibreringsdata ur en flash o matcha mot databaser t.ex Keysector filer med mera.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  26. #116
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Tjena , Nu är det så att Fifa World Cup 2010 har kommit ut "2010.FIFA.World.Cup.South.Africa.PAL.XBOX360-LoCAL"

    Men när jag checkar den i Abgx360 står det att den har ss version 1. Och problemet är att den inte är verified i Abgx360.com så jag kan inte konvertera den till SS Version 2.

    Hur ska jag få tag i dem där filerna , Alltså XEX CRC filerna?

  27. #117
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Tjena , Nu är det så att Fifa World Cup 2010 har kommit ut "2010.FIFA.World.Cup.South.Africa.PAL.XBOX360-LoCAL"

    Men när jag checkar den i Abgx360 står det att den har ss version 1. Och problemet är att den inte är verified i Abgx360.com så jag kan inte konvertera den till SS Version 2.

    Hur ska jag få tag i dem där filerna , Alltså XEX CRC filerna?
    Sånt fins det väl redan svar på i denna tråd?
    Bästa svaret du får av mig är att "Vänta" som alltid när det gäller nya spel

    Hade inte C4eva svar på det ? ( Commodore Rules! SiD for teh win! ) Woohooo \o/
    Last edited by Pendragon; 2010-04-29 at 18:20.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  28. #118
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Tjena , Nu är det så att Fifa World Cup 2010 har kommit ut "2010.FIFA.World.Cup.South.Africa.PAL.XBOX360-LoCAL"

    Men när jag checkar den i Abgx360 står det att den har ss version 1. Och problemet är att den inte är verified i Abgx360.com så jag kan inte konvertera den till SS Version 2.

    Hur ska jag få tag i dem där filerna , Alltså XEX CRC filerna?
    Vad jag vet så finns bara SS filerna där men vänta till den blir verifierad hellre de än en ban
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  29. #119
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    går det bra om jag bränner den på en skiva och kör offline med en annan profil ( obs utan xbox live )

  30. #120
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    går det bra om jag bränner den på en skiva och kör offline med en annan profil ( obs utan xbox live )
    NEJ ABSOLUT INTE!!!!!!

    Du var ju Tumme med C4eva, fråga honom om det är en bra ide o han kommer garanterat svara ( Vill du bli bannad så kör på ) Det sätter jag 100 Svenska kronor på!
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Sida 4 av 8 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!
    By int21 in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 1635
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 03:03

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •