erat pris e 2500 inkl montering
men eran konkurrents pris e ju 1800 inkl montering men jag kommer ändå att lämna in mitt hos er ni har bäst support och man kan ju lita på er så =)
------------------
-------------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
erat pris e 2500 inkl montering
men eran konkurrents pris e ju 1800 inkl montering men jag kommer ändå att lämna in mitt hos er ni har bäst support och man kan ju lita på er så =)
------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
aNyThInG iS pOsSiBlE
Det är ett PRELIMINÄRT pris ju! Det e bättre att sänka priset än att höja priset senare. Vilket "konkurenten" kanske gör?
Men 700:- skillnad på likartade firmor...
Även om det är preliminärt så kan man ju börja undra...
Blir iofs. glad om PsxCare sänker rejält när de e dags...
6: Vad kommer Multi-X ombyggnad att kosta / Vad kommer en färdigombyggd PS2 att kosta?
- Det kan vi bara gissa oss till. De första chipen kommer nog att vara ganska dyra, säkert 500-1000:- plus monteringskostnader. Efter ett par veckor lär priserna att dala i stadig takt så att ett chip kostar c:a 250:- och en ombyggnad c:a 750:- inklusive chip
hmmm det verkar som det inte vart så =(
------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
[This message has been edited by L33tCrEw (edited 04 January 2002).]
aNyThInG iS pOsSiBlE
Ta det lungt. Klart att de måste sätta ett högt utgångspris ifall det visar sig att chippen blir dyrare/montering drar ut på tiden... Man kan nog anta med säkerhet at priserna går ner med tiden, frågan är... orkar du vänta?
ja för faaan har inte ett öre just nu iallafall men man får väl gosa lite me morsan !!! HEHHEHEEHHE
eller farsan eller så lånar man av nån
------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
aNyThInG iS pOsSiBlE
Bookmarks