Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Hjälp :(

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    32
    Respekt
    16

    Wink Hjälp :(

    Tänkte skriva om mina trådar till en här nu. Och beskriva problem lite bättre här och hur man skulle kunna fixa det lättast.


    Xbox ett: Skulle flasha denna Hitachi v79 men något gick snett så funkar inte att få ut läsare. Men har dvd keyn. Det är inte orginal key eftersom den va flashad innan.



    Xbox två: En xbox jag köpte enbart för att ta dvdn det är rrod på den. Den va flashad innan me, och jag har läst ut nyckeln ur den me. Men råkade nog flasha den me nån 0000000000 key eller något skumt. Så den är helt stendöd den me. Det är en samsung ms28.


    Vilket är lättast att göra för att få en fungerade xbox ? Har Viasata kort och sånt kit man kopplar in till xboxen kommer ej på vad det heter men det ska va som ck3 .


    Eller ska jag skicka in Hitachin med utlästa nyckeln och att dom flashar om den ?Hur mkt kostar detta psxcare ? Om jag mailar fw till er och skicka dvdn löst till er ?


    /jim


    Hoppas ni förstår va jag menar

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Död hitachi = enklast att maila nyckeln (helst komplett urläst firmware) och info om vilket modellnummer det är och beställa en ny hitachi. Kostar nog inte mer än att vi skall få hitachin flashbar igen.

    Samsungen borde gå att flasha med ett viasata kort, dom brukar inte dö mer än att det går att flasha dom igen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Behöver lite hjälp med bränning
    By Shure in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-29, 19:51
  2. En idiot behöver hjälp med att flasha!
    By manghole in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 39
    Senaste inlägg: 2009-03-29, 19:02
  3. Xbox Duo X2 HjÄlp
    By JohnnyF in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 23:03
  4. Hjälp, jag behöver verkligen hjälp med det här :(
    By ylvaly in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 11:09
  5. hjælp med streeming
    By pepper75 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 02:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •