Sida 1 av 3 123 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 63

Diskussion: Softmod Guide

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Softmod Guide

    Här finns det mesta man behöver veta om Softmodning och allt däromkring.

    Complete Softmod Guide

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Jag har en Wii med System Menu 3.6E och körde den här vägen:
    http://adewii.wordpress.com/getting-started/

    Stämde ned på varje knapptryckning!

  3. #3
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    21
    Respekt
    0

    hehe ^^ Här kommer en till

    spana in den här sidan for guider och länkar
    http://we*******.pbworks.com/

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    90
    Respekt
    16
    Skriver här för att det inte går att skapa ny tråd:

    Tjena!
    Jag ser att den här delen saknar en fin FAQ som vi har på Xbox delen för det första Därför ställer jag nu dessa frågor och hoppas att någon tar sig tiden att svara, kanske i en ny tråd nämnd som FAQ?

    Jag vill softmodda min nya Wii (den svarta). Ska jag uppdatera till senaste mjukvaran innan jag moddar?
    Hur ser det ut med garantin? Kan man klara sig på garantin om man brickar den, jag har dessutom extra tryghetsförsäkring?
    Har jag förstått det rätt om man kan spela både från brända skivor och USB minnen efter en softmodd?
    Vad är riskerna med att vara uppkopplad online samtidigt som man har softmoddat och har brända/nedladdade spel? Hur är det med homebrew och WiiWare spel?

    Det var nog allt tack!

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Musten Visa Inlägg
    Skriver här för att det inte går att skapa ny tråd:

    Tjena!
    Jag ser att den här delen saknar en fin FAQ som vi har på Xbox delen för det första Därför ställer jag nu dessa frågor och hoppas att någon tar sig tiden att svara, kanske i en ny tråd nämnd som FAQ?

    Jag vill softmodda min nya Wii (den svarta). Ska jag uppdatera till senaste mjukvaran innan jag moddar?
    Hur ser det ut med garantin? Kan man klara sig på garantin om man brickar den, jag har dessutom extra tryghetsförsäkring?
    Har jag förstått det rätt om man kan spela både från brända skivor och USB minnen efter en softmodd?
    Vad är riskerna med att vara uppkopplad online samtidigt som man har softmoddat och har brända/nedladdade spel? Hur är det med homebrew och WiiWare spel?

    Det var nog allt tack!
    1. ja, uppdatera till 4.2E innan du softmoddar den, då slipper du tänka på det senare när du vill spela spel som kräver just 4.2

    2. nintendo brukar kunna se att du softmoddat den, även om du "återställt" den... men ibland kan deras egna test grejer säga att den är softmoddad för att dom kört den

    3. ja, du kan köra både spel från hårddisk och brända med softmodd, om vi softmoddar den åt dig får du inte med programmet som kör brända, inte testat om USBLoaderGX låter dig köra brända, men den kan kopiera in brända spel så det borde ju inte vara några problem att köra genom det också tycker man?

    4. Det ska inte vara någon fara att köra online, se bara till att inte uppdatera mjukvaran, då riskerar du förstöra softmodden
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    31
    Respekt
    18
    har inte grejat med min wii på jätte lägre, har första cyclochippet tror jag till och med. men tänkte ta ut det och softmodda. då jag inte kan gå online med min wii undra jag om det går att uppdatera wiin manuellt via sdkortet eller något sådant innan jag softmoddar?!

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    236
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av Devilus Visa Inlägg
    har inte grejat med min wii på jätte lägre, har första cyclochippet tror jag till och med. men tänkte ta ut det och softmodda. då jag inte kan gå online med min wii undra jag om det går att uppdatera wiin manuellt via sdkortet eller något sådant innan jag softmoddar?!
    Den här guiden är helt offline, du förbereder bara ett SD kort innan
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

  8. #8
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    31
    Respekt
    18
    Den där guiden var helt fantastisk, väldigt förklarande och simpel. Ska ta och göra ett försök.har mitt gamla cyclo chip i kvar måste jag ta ut det innan kanske?

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    236
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av Devilus Visa Inlägg
    Den där guiden var helt fantastisk, väldigt förklarande och simpel. Ska ta och göra ett försök.har mitt gamla cyclo chip i kvar måste jag ta ut det innan kanske?
    Du kan låta ditt chip sitta kvar, det kommer inte att störa
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

  10. #10
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    31
    Respekt
    18
    skulle starta en ny tråd för denna fråga men det ladda inte så prövar här, verkade lämpligt ;D
    nyligen softmoddat min wii, förstagenerations wii så jag kör med dvd-skovor istället för usb och använde denna guide http://**************/guide-softmodda...2e-vt7197.html
    dessa spel har jag problem med, no more heroes 2, red steel 2 och sega all star racing. i uloader startar de men jag får 2 av följande fel, error 001 eller spelens egna disc error skärm är det startat. ett spel jag började med som jag hade samma problem med var new super mario bros, men det funkar fint i uloader och har klarat halva spelet. konstigt med tanke på att alla forum jag tittat i så ska det inte funka. i neogamma har inte ett enda wii spel funkat för mig, bara dc spel.
    Är det nån som kan komma med lite goda råd?

  11. #11
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    236
    Respekt
    14
    Första gången man startar Red Steel 2 så måste man peka på en alternativ DOL fil. och även ladda ner en sådan.

    i USB loadern så testa att slå på "error 002-fix" brukar hjälpa.

    uloader använder cIOS222 som standard och USB loader använder cIOS249 som standard. man kan ha olika cIOS för olika spel....
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

  12. #12
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    31
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av riger Visa Inlägg
    Första gången man startar Red Steel 2 så måste man peka på en alternativ DOL fil. och även ladda ner en sådan.

    i USB loadern så testa att slå på "error 002-fix" brukar hjälpa.

    uloader använder cIOS222 som standard och USB loader använder cIOS249 som standard. man kan ha olika cIOS för olika spel....
    Jo jag är med på det mesta av det testat de cIOS som kom med med funkar fortfarande i uloader, förstår också det där med DOL filerna men inte vart(för ett specifikt spel det vill säga) jag hittar nya eller hur jag installerar nya. USB loadern kan jag inte använda då jag inte har en usbdisk.

  13. #13
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    236
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av Devilus Visa Inlägg
    Jo jag är med på det mesta av det testat de cIOS som kom med med funkar fortfarande i uloader, förstår också det där med DOL filerna men inte vart(för ett specifikt spel det vill säga) jag hittar nya eller hur jag installerar nya. USB loadern kan jag inte använda då jag inte har en usbdisk.
    Använd programmet WiiScrubber och plocka ut filen player.dol.
    ändra namnet till RD2P41.DOL och lägg den på ditt SD kort.
    i uLoader för settings för spelet finns en knapp som heter "alt"
    där kan du peka på RD2P41.DOL
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

  14. #14
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    31
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av riger Visa Inlägg
    Använd programmet WiiScrubber och plocka ut filen player.dol.
    ändra namnet till RD2P41.DOL och lägg den på ditt SD kort.
    i uLoader för settings för spelet finns en knapp som heter "alt"
    där kan du peka på RD2P41.DOL
    hittar inga player.dol bara main.dol, innan jag såg detta så tänkte jag fall jag hade brännt för snabbt, brände om på lägsta, nu startar spelen, det jag testar nu är no more heroes 2 och kom fram till efter första striden och det blir disc error.
    men main.dol är inte samma sak va för testa göra prosseduren med dem men funka inte, uloader eller neogamma hittar inte ens filerna. gått igenom filerna med wii scrubber å enda .dol filerna jag hittar är main.dol.

  15. #15
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    236
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av Devilus Visa Inlägg
    hittar inga player.dol bara main.dol, innan jag såg detta så tänkte jag fall jag hade brännt för snabbt, brände om på lägsta, nu startar spelen, det jag testar nu är no more heroes 2 och kom fram till efter första striden och det blir disc error.
    men main.dol är inte samma sak va för testa göra prosseduren med dem men funka inte, uloader eller neogamma hittar inte ens filerna. gått igenom filerna med wii scrubber å enda .dol filerna jag hittar är main.dol.
    kolla i partition1 - sys - mpls_movie
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

  16. #16
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    31
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av riger Visa Inlägg
    kolla i partition1 - sys - mpls_movie
    Aha tackar hitta den i red steel 2 nu, men inte i någon av de andra spelen jag försökt med.

  17. #17
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    236
    Respekt
    14
    Hittade detta:
    Är det NTSC versionen du har?

    Solution: Playing No More Heroes 2 (NTSC on PAL)

    I've made a little guide for those who are having trouble getting this game to work on their PAL systems

    1. Extract the main.dol to your desktop using trucha
    2. Open GenericWiiPatcher and browse to the main.dol you just extracted
    3. Click "Search" in the video modes menu, then click "NTSC-2-PAL"
    4. Click Save (You must click save otherwise your changes will not be made)
    5. Open trucha, and replace main.dol in the ISO, with the one you just patched
    6. Right click the partition, in trucha, and click "Trucha Sign It!"
    7. Run WiiBrickBlocker on the ISO
    8. Run Regionfrii, change the region to PAL and hit patch

    Done. Load the game back to your WBFS drive, it will still say it's an NTSC game. In your loader on the wii, force PAL50 and it should work fine. I haven't tested PAL60 but you can try that too.

    All required files can be downloaded here. I've also included step by step images. To be honest I'm not sure if step 7 and 8 are required, if it doesn't work without them then go ahead and do it. I have not included BrickBlocker and regionfrii in the download as they can be found everywhere

    This method does not work with Okami, I've been trying to get that game working for ages. Let me know how it goes
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

  18. #18
    Registrerade
    Jul 2009
    Från
    Värmland
    Inlägg
    34
    Respekt
    15

    legend of Zelda Collectors edition

    Citat Original inlägg av Devilus Visa Inlägg
    skulle starta en ny tråd för denna fråga men det ladda inte så prövar här, verkade lämpligt ;D
    nyligen softmoddat min wii, förstagenerations wii så jag kör med dvd-skovor istället för usb och använde denna guide [URL="http://**************/guide-softmodda-hacka-ditt-wii-3-1-4-2e-vt7197.html"]http://**************/guide-softmodda-h
    dessa spel har jag problem med, no more heroes 2, red steel 2 och sega all star racing. i uloader startar de men jag får 2 av följande fel, error 001 eller spelens egna disc error skärm är det startat. ett spel jag började med som jag hade samma problem med var new super mario bros, men det funkar fint i uloader och har klarat halva spelet. konstigt med tanke på att alla forum jag tittat i så ska det inte funka. i neogamma har inte ett enda wii spel funkat för mig, bara dc spel.
    Är det nån som kan komma med lite goda råd?
    Hej.Jag har följt guiden:http://**************/guide-softmodda...2e-vt7197.html
    till och med pinkt 2 men en backup av NAND vill inte funka(jag förmodar att det beror på mitt Kingston SD 2Gb minneskort).Jag har Fw 4.1E och HBC 1.08 nu(hade HBC1.01 innan)Det sitter ett Wiikey 2 chip i oxå.Efter att jag kört t.o.m punkt 2 i guiden så vill inte The legend of Zelda Collectors edition funka(det funkade innan uppdateringen).Min fråga är om det är någon ios som försvunnit,Det jag gjort är ju uppdaterat HBC samt kört: IOS34-64-v3348.wad
    IOS38-64-v3867.wad
    IOS58-64-v6175.wad
    IOS61-64-v5661.wad.
    GC spel som finns i konsollen funkar som de ska.
    Jag har beställt ett SanDisk MicroSDHC 4GB minneskort som bör va kompatibelt med NAND backup.Några tips på hur jag ska få The legend of Zelda Collectors edition att funka igen ?Tacksam för svar.
    Last edited by igotGOTH; 2010-08-28 at 00:08. Anledning: fel på länk

  19. #19
    Registrerade
    Jul 2009
    Från
    Värmland
    Inlägg
    34
    Respekt
    15

    Question

    Citat Original inlägg av igotGOTH Visa Inlägg
    Hej.Jag har följt guiden:http://**************/guide-softmodda...2e-vt7197.html
    till och med pinkt 2 men en backup av NAND vill inte funka(jag förmodar att det beror på mitt Kingston SD 2Gb minneskort).Jag har Fw 4.1E och HBC 1.08 nu(hade HBC1.01 innan)Det sitter ett Wiikey 2 chip i oxå.Efter att jag kört t.o.m punkt 2 i guiden så vill inte The legend of Zelda Collectors edition funka(det funkade innan uppdateringen).Min fråga är om det är någon ios som försvunnit,Det jag gjort är ju uppdaterat HBC samt kört: IOS34-64-v3348.wad
    IOS38-64-v3867.wad
    IOS58-64-v6175.wad
    IOS61-64-v5661.wad.
    GC spel som finns i konsollen funkar som de ska.
    Jag har beställt ett SanDisk MicroSDHC 4GB minneskort som bör va kompatibelt med NAND backup.Några tips på hur jag ska få The legend of Zelda Collectors edition att funka igen ?Tacksam för svar.
    BC (v6) Vad är det ? Behövs ios 249 fär att The legend of Zelda Collectors edition ska funka tro och är det cIOS249[57]-v19.wad jag ska installera med Wad manager?Många frågor men det är första gången jag "leker" med HBC.
    The legend of Zelda Collectors edition funkar om jag kör den via Neogamma.
    Last edited by igotGOTH; 2010-08-28 at 22:43. Anledning: mer info

  20. #20
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    236
    Respekt
    14
    Testa med ett annat SD kort när du kör NAND backupen.
    Ett 4GB SD kort (SDHC) kommer inte att funka, det är bara SD (max 2gb)

    Vart funkar inte "The legend of Zelda Collectors edition"?
    IOS249 används för att starta USB Loader och starta spel (dock inte spela spelet för då används en annan IOS)


    BC används för att spela Gamecube spel....
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

  21. #21
    Registrerade
    Jul 2009
    Från
    Värmland
    Inlägg
    34
    Respekt
    15
    Tack för svaret.Mitt 2Gb Kingston SD kort klarade av att lägga in HBC och starta bootmii men inte NAND backupen.Enligt http://wiibrew.org/wiki/BootMii/SD_C...atibility_List bör Sandisk MicroSDHC 4gb funka(Works and is fast, står det).The legend of Zelda Collectors edition funkade tidigare från dvd skiva men nu blir bilden svart när spelet ska starta.Nintendo Gamecube bilden laddas men när jag trycker på OK för att starta spelet är det bara en svart bild(i disc channel).Det borde väl bero på någon IOS eller ?Är Pump my wii(RVL-BC-v6, RVL-MIOS-v10) något jag borde köra ?Jag ändrar inga Cios eller IOS innan jag gjort en NAND backup.
    Last edited by igotGOTH; 2010-08-29 at 22:31. Anledning: felstavat

  22. #22
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    236
    Respekt
    14
    Ja, du har rätt 4GB kort (4GB SDHC Sandisk) funkar med BootMii och NAND backup, testade precis.
    Spelar tyvärr inte några GameCube spel själv.
    Jo, svart bild brukar vara att IOS fil saknas eller är för gammal (iaf på vanliga Wii spel)
    Jag skulle dock inte använda Pimp My Wii eftersom det är många som har brickat sina Wii med det programmet.
    skulle i så fall ladda ner RVL-BC-v6 och RVL-MIOS-v10 manuellt och installera.
    sen har du även dessa cMIOS-v4 WiiGator v0.2 och cMIOS-v4 Waninkoko rev5

    Vilken system meny version har du? 4.1? 4.2? (uppgraderat nyss?)
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

  23. #23
    Registrerade
    Jul 2009
    Från
    Värmland
    Inlägg
    34
    Respekt
    15
    Tack för info.Jag har nyss uppdaterat till 4.1E med Fragile Dreams: FRotM.Då installerades IOS53-64-v5149 och System Menu 4.1.Jag hade 3.3E innan.

  24. #24
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    236
    Respekt
    14
    Om du kör Syscheck 2.0 och sedan postar resultatet (den skapar en *.csv fil på SD kortet) här så kan jag kolla filerna du har.
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

  25. #25
    Registrerade
    Jul 2009
    Från
    Värmland
    Inlägg
    34
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av riger Visa Inlägg
    Om du kör Syscheck 2.0 och sedan postar resultatet (den skapar en *.csv fil på SD kortet) här så kan jag kolla filerna du har.
    Det gick inte .exception (DSI) occurred dyker upp Bilden är inte tagen från mitt system men likvärdig den jag får upp.

  26. #26
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av igotGOTH Visa Inlägg
    Det gick inte .exception (DSI) occurred dyker upp Bilden är inte tagen från mitt system men likvärdig den jag får upp.
    Prova att köra den igen, det händer ibland att det buggar lite

    Sen får du jätte gärna länka till bilder som man inte måste vara inloggad för att se...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #27
    Registrerade
    Jul 2010
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    236
    Respekt
    14
    Fortsätter den att dumpa så testa Syscheck 1.6.3 istället

    Eller ladda ner DOP-Mii v13, den har oxå en funktion där du kan få en lista på installerade IOS-filer med version
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

  28. #28
    Registrerade
    Jul 2009
    Från
    Värmland
    Inlägg
    34
    Respekt
    15
    Här kommer bilden igen: Det krashar i samtliga versioner jag testat sysCheck1.6.2 , sysCheck1.6.3 och Syscheck 2.0 men Syscheck 2.0 funkade och körde testet 1 gång(men inte nästa gång jag testade).Det skrev dock inget Syscheck.csv till SD kortet.De ioser jag INTE har är: 40,41,42,43,45,46,52,57,70,202,222,223,249,259. Currently loaded: ios36 3351 och i HBC channel står det ios 58 24.31. Jag får mitt Sandisk kort i morrn eller på onsdag(hoppas det är mer kompatibelt).Det är en D2E drive med Wiikey 2 installerat så en vanlig reset funkar inte( otroligt jobbigt).

  29. #29
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    http://www.ladda-upp.com/bilder-a/ex...ccured-336.JPG <--- vore bra om du länkade direkt till bilden och inte sidan den finns på om du ska länka den som en bild gud vad jag är jobbig!

    IOS 70 är en relativt viktig IOS as far as i know...

    för er som inte orkar gå in på länken:

    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  30. #30
    Registrerade
    Jul 2009
    Från
    Värmland
    Inlägg
    34
    Respekt
    15
    Tack.Jag testar igen Det är med några rader som heter Stack dump + en massa siffror och bokstäver som inte är med på bilden. IOS 70 är för System Menu 4.2 och jag har endast System Menu 4.1 så det är därför den inte är installerad. Jag körde en HBC app som hette SignCheck och enligt appen så skulle det ha skrivit en SignCheck .csv fil till rooten av SD-kortet men det finns inget där(jag är säker på att den lilla pluppen är i det övre läget så kortet är skrivbart).Jag kör alla dessa tester igen när jag fått Sandisk kortet då jag misstänker att detta Kingston SD 2Gb kortet är inkompatibelt.
    Last edited by igotGOTH; 2010-08-31 at 01:21. Anledning: mer info

Sida 1 av 3 123 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Guide: Flasha Hitachi-läsare (alla versioner) i JungleFlasher
    By RickeXBM in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2011-11-27, 21:05
  2. Guide för flashning utav lite-on. finns det?
    By lejonel in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2010-04-11, 22:04
  3. SOFTMOD GUIDE fungerar även på 4.2
    By ygge in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-02, 07:14
  4. Guide: Nergradera från 3.4 till 3.2
    By joabor in forum Nintendo WII - Klistrade trådar och guider
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 09:46
  5. Flasha Samsung - Guide?
    By Dikkie in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 26
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 12:31

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •