Går det att återställa liteon drivarna nu med orginal fw ?
Går det att återställa liteon drivarna nu med orginal fw ?
Ja, eftersom det nu släppts information om hur man läser ur (original) firmware ur lite-on så finns det originalfirmwares tillgängliga så vi kan återställa driven.
Men tidiga lite-on krävde att man öppnade dom (för att "proba" e.dyl) för att få ur nyckeln, och då är sigillen på själva driven brutna vilket kan upptäckas vid service.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Finns det något ställe man kan hitta en orginal fw måntro
Frågan är är det ens värt att nollställa när sigillet är skadat är svårt som fan att lossa den lappen fint.
hej.. jag har org FW till alla lite on ifall du vill ha.. annars äre bara söka på nätet och dra ned!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
swizzy orginal fw till alla lite-on som micke78 påstår finns den ?
om den finns kan du ladda upp den på din hemsida ?
skulle vara nice.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
ber så mycket om ursäkt..jag menade ju givetvis lite on 7xxxx serien..
Jag skulle med andra ord kunna få tillbaka min lite on 74850C tillbaka till original och köra live utan att det är någon risk att bli bannad?
Om du har spelat brända spel på den så är det tveksamt.
Ingen som riktigt vet vad som loggas offline eller online.
i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
74850C finns redan på Rapidshare, om jag inte minns fel... la upp den på någon sådan där sida förut... försöker få tag på en 83850C med original FW just nu så jag kan sno den FW'n också, vill helst inte köpa en ny 360 för att kunna göra det, så om någon i stockholms området som har en orignal 83850C läsare får gärna höra av sig till mig så jag kanske kan få FW'n att lägga upp på nätet, tar självklart bort din nyckel från firmwaren innan jag slänger ut den på nätet!
Google is your friend!
Finns inte originalfw på xbins?
det är mycket möjligt att det gör, har jag inte kollat upp faktiskt haha... haft för mycket annat att tänka på
Google is your friend!
Har orginal fw till alla lite-on läsarna pm:a så kan jag skicka de
Bookmarks