Hej,
Är det nån som vet var man kan köpa Zpack till ps3 backup. Fick se det på Youtube http://www.youtube.com/watch?v=U83hOhQn89w och det ser ut som att allt fungerar
Hej,
Är det nån som vet var man kan köpa Zpack till ps3 backup. Fick se det på Youtube http://www.youtube.com/watch?v=U83hOhQn89w och det ser ut som att allt fungerar
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Verkar väl genomarbetat "båg" isåfall.
Alla konsoller förutom PS3 har ju knäckts tidigare, så det är/var ju bara en tidsfråga innan PS3:an får någon lösning.
Och ett hack som gör att man kan köra spelen från hårddisk är ju det man vill se isåfall :-)
Det som krävs är ju att någon satsar de pengar som det kostar att knäcka konsollen, och sedan lyckas sälja en produkt och hinna tjäna in investeringen innan 40-elva kinafabriker börjar spotta ut billiga kopior.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Haha, intressant text från deras "faq"
Om man stoppar donglen i en PC eller MAC så kommer den förstöras. SÄRSKILT om man har antivirus eller firewall installerat... OK....ehh...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja vi får väl se hur det blir i framtiden, den här grejen tror jag då definitivt är BÅG ... Har du läst nåt om skyddet PS3 har så förstår man hur fruktansvärt svårt det är att knäcka ... Ska vi slå vad en hundring Hehehe!!
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Mja men kollar man runt i diverse forum som gömmer sig i utkanterna av internet så hintas det friskt om att man hittat ett och annat säkerhetshål som går att utnyttja...
dragonx >> Köp den inte!! Som tidigare nämnts så är det stor sannolikhet att det är bluff. Avvakta en stund och låt någon annan ramla i fällan ist. Bara jobbigt att veta att nån roar sig för dina pengar och du i bästa fall fått nåt värdelöst skit med posten. Inom 10 dagar så kommer du att veta hur det ligger till ändå. Vet att massor av folk redan beställt denna som till största sannolikhet kommer att bli besvikna.
Så länge vi väntat på nåt liknande till PS3 så kan vi lika gärna vänta några dagar till.
Hansi>> Refererar du till den sk. Motorstorm exploiten?
Last edited by pROTEq; 2010-01-07 at 11:26.
Jag kan också kompilera en DVD film med en Windows ruta i som simulerar att man kör igång ett speldemo jag spelat in på min PC med tv-kort
Jag såg dem inte byta skiva i processen o att de säljer lösningen med spelet på verkar lite otroligt.
Videoredigering eller byte av AV kanal brukar vara bluffmakarnas största vän förutom de godtrogna som går på nitarna.
Förra julen så var det vanligt att folk köpte färdigmoddade ps2or av folk på bloc ket o när de kom hem tog de inte kopior, o när de ringde upp svarade ingen o de damp förbi oss o vi såg då oftast att konsollen aldrig blivit öppnad eller försetts med chipp överhuvud taget.
Det var då 700004 modeller med dåliga lasrar eller när de nya 90000 modellerna kom o det inte fanns chipp till dem.
Last edited by Pendragon; 2010-01-07 at 14:14.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Hej är det bara jag som tycker lampan på PS3an är röd större delen av filmen ???
http://www.ps3blog.net/2010/01/04/z-...nd-iso-loader/
här ser man mer om den
LoL
Last edited by Blazta; 2010-01-08 at 23:58.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Kan de här va nått ? http://zpack.brainchip.biz/
zpack är fake as far as we know
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
någon som köpt en ps3 Zpack och testat?
doh!
har du provat en ps3 zpack?
doh!
Bookmarks