Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Fattar NADA.

Registrerade
    Mar 2002
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Post Fattar NADA.

Tjenare alla.
    Ni på psxcare menar alltså att de som lämnat in sina maskiner så sent som i slutet på Februari går före de som har beställt maskin + chip + montering i typ början/mitten på Januari?? Tack för den isåfall!!
    Det skulle man ju visst så kunde jag oxå stuckit ner till SIBA eller nått och köpt en maskin och lämnat in, och varit garanterad min maskin i denna sändningen. Är det någon som borde prioriteras så är det väl de kunder som även köper sina maskiner av er??!!
    Orderdatum var det som gällde i kösystemet innan eller?? Spelar roll om den e inlämnad eller beställd??!! Jag sitter oxå utan maskin precis som de som inte köper sin maskin hos er. Tacksam för svar snarast, förhoppningsvis så har jag missuppfattat det hela!

------------------

Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Angry

Håller med...
    Hosan

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

Visst, jag fattar ditt resonemang... men sätt dig i min situation, Att komma in och läsa på PSXCARE's hemsida att de har moddat x antal nya maskiner och sålt till kunder, men att min samtidigt legat på en hylla hos dem i 3+ månader och samlat damm!

Om jag förstått rätt så har de hittills prioriterar att sälja nya maskiner med messiah installerat eftersom de drar in mera pengar på det... nu har de ett duktigt lager med PS2or från kunder som skickat in, och med tanke på servicen/ryktet så har de börjat beta av "inskickningshögen"... helt rätt beslut även om de inte drar in lika mycket $$$ på det...

[This message has been edited by ordeith (edited 12 March 2002).]

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Efter första leveransen har vi hanterat både inlämnade och beställda PS2 fram till ganska exakt 2002-01-01, tror det diffade 1-2 dagar mellan inlämnade och beställda PS2. Då prioriterade vi nya PS2 i början eftersom vi hade sett till att ha en massa PS2 på lager för att inte riskera att dom inte skulle räcka....och pga alla förseningar så började fakturorna förfalla :-)

Jag tror vi kommer hamna ganska "lika" även med denna leverans även om vi betar av säg 30st inlämnade PS2 för att få lite plats att röra oss på innan vi börjar skicka nya.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Jag fattar inte
    By sajberweb in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2004-01-10, 19:21
  2. XB LIVE+BANNING, jag fattar inte
    By Monks in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-03-24, 10:28
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-18, 16:28
  4. Fattar INTE
    By Superfacer in forum Matrix/Xodus Support
    Senaste inlägg: 2003-02-07, 01:41