Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Problemet som jag ser är snarare att om man behöver flasha det sen med något nytt så måste man läsa ut nyckeln på något annat sätt.
Troligtvis är det kapning av banor etc så även gäller då.
Visst har man alla nycklar etc sparade är det inga problem.
Men det är inte alltid folk som har det.
Sedan brukar jag alltid( nästan) läsa ut nyckeln igen för att se att flashen verkligen blev okej, innan jag sätter in den i xboxen.
Förut så har det funkat utan problem(förutom 93450).
Men med LT så är det problemet där ändå..
Greetz
Så har vi alltid gjort tills det kommit en säker metod, som gamla lite-on där jf bara läste ut nyckeln en gång ist för som nu mer än 4.ggr. då testflashade vi en annan läsare o fungerade det flashade vi kundens.
Så gör vi fortf med alla 9**** lite-ons där vi kapar banor, better safe than sorry som sagt
Tar lite längre tid, kostar lite mer men såå mycket mysigare o tryggare.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jo det tar lite längre tid, men det är verkligen värt det.
Får man ut fel nyckel( kan även hända om den läser 10 ggr efter varandra) och man tror den är okej och man flashar den.
Då har man bränt nyckeln och tja xboxen...
Greetz
ja, sekundär dvd för test är ett nödvändigt faktum när de gör det jobbigt för oss.
Bookmarks