Om man lägger över några spel som man bränt till hdd'n på 360:n, kan man då köra utan active iso skiva då? Någon som testat det?
Om man lägger över några spel som man bränt till hdd'n på 360:n, kan man då köra utan active iso skiva då? Någon som testat det?
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
du måste väl fortfarande köra skivan även om spelet ligger på hdd?
Edit: med nya nonstealth fw kan du väl köra vad som helst ändå..
Som Stonerman säger... du behöver ändå skivan även om du kör från hårddisken.
Okej, då vet jag det. Jag kör med 1.6 nu men väntar till LT kommer så jag backar på att flasha om till nonstealth nu...Får la köra på active skivan ett tag till då.
En annan fråga. Nu har jag inte kollat alls *lat* men vars är det man går under dashboorden om man vill coppa en skiva till hdd'n?
Tack!
Last edited by Greim; 2010-01-13 at 01:03.
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
tror bestämt att man trycker på "Y"
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Vilket program skulle man använda om man vill ändra Waven på spelen?
360 Waves Patcher
man skall inte ändra massa waves, det är som att tanka en bensinbil med e85 + rapsolja...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
men klarar ju inte köra högre än wave 3 på min box, skall man köra med active iso skivan istället? Varför skall man inte ändra waves förresten?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks