Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Army of two 40th day - Årets sämsta spel.

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    Army of two 40th day - Årets sämsta spel.

    Dom har förstört hela spelet, men jag pallar inte göra tråden bara för att whina sönder på dess flaws. Jag har en nyfiken fråga och undrar om det är så att på USA releases så splittar dom skärmen på co-op i mitten ? Alltså vertikalt iställe för horisontalt ?

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    16
    Spelade aldrig ettan, men tvåan är rätt kass. Det känns B, mitt största klagomål är att det inte finns subtitles. Jag förstår engelska ganska bra, men jag pallar inte att sitta och lyssna helnoga på allt, lättare att läsa texten..

    Sen är kameran alldeles för nära en, känns instängt och krångligt. Sen fungerar det dåligt med att ta skydd bakom väggar och så.

    Det känns bara slarvigt och påskyndat. Men jag gillar vapenpimp-delen. Vet inte vilken version jag spelar, men det splittas vertikalt.

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    Exclamation

    Citat Original inlägg av AshTray Visa Inlägg
    Spelade aldrig ettan, men tvåan är rätt kass. Det känns B, mitt största klagomål är att det inte finns subtitles. Jag förstår engelska ganska bra, men jag pallar inte att sitta och lyssna helnoga på allt, lättare att läsa texten..

    Sen är kameran alldeles för nära en, känns instängt och krångligt. Sen fungerar det dåligt med att ta skydd bakom väggar och så.

    Det känns bara slarvigt och påskyndat. Men jag gillar vapenpimp-delen. Vet inte vilken version jag spelar, men det splittas vertikalt.
    Håller med till 90% vapenpimp delen är mycket sämre än i 1an. Kvittar nästan va du har för delar för dom boostar ingenting märkbart eller nått man ens märker. Sedan i co-op så splittar dom skärmen vertikalt + cp knullad kamera = 5/10 betyg. Finns inte nya och tyngre armors som på 1an heller. Storyn fattar man nada av. När dom väl pratar i spelet så är det fullt krig och det TJOCK kinesisk brytning på snubben som snackar. Mapparna pallar jag inte ens snacka om, dom är piss på min pannkaka.

    B E S V I K E N

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Coolt, utser vi årets spel(plural) redan nu. Lite tidigt kan tyckas.
    Men bra att ni skriver om spelen, så slipper man själv råka ut för sådana snedsteg till spel.

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    41
    Respekt
    17
    Har inte brännt ut det till min låda än, men ja provade demot hemma hos grannen på hans PS3a. Tyckte spelet i sig va coolt. Bra att man kan uppgradera vapnen när man känner för det och det fanns en del att göra med vapnen. Det sämsta va splittningen och att gubben inte va i mitten av skärmen utan till höger eller vänster.

    så kort och gott ett både bra och dåligt spel från min sida

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Kardanmannen Visa Inlägg
    Har inte brännt ut det till min låda än, men ja provade demot hemma hos grannen på hans PS3a. Tyckte spelet i sig va coolt. Bra att man kan uppgradera vapnen när man känner för det och det fanns en del att göra med vapnen. Det sämsta va splittningen och att gubben inte va i mitten av skärmen utan till höger eller vänster.

    så kort och gott ett både bra och dåligt spel från min sida

    Uppgraderingarna är inte ens snyggt gjorda imo, kvittar till och med vad du gör eller vad du har för uppgraderingar. Dom påverkar inte ens märkbart. Testa spela 1an så kan du förstå varför jag trackar detta spel.

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    64
    Respekt
    22
    Hmm, ingen verkar gilla spelet. Jag håller med. Första spelet var bättre, miljö mässigt.
    Har lirat igenom skiten nu på dom två förstå nivåerna, hur fan ska man unlocka som sista vapnena. Det är enda orsaken att vi sitter å lirar det här dyng spelet. Pengar är ju inte nå problem...

  8. #8
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    41
    Respekt
    17
    När ja startade igång det nya nu på min xbox fick ja upp en ruta. "Found old savegame, sectret weapons unlocked" dock vet ja inte vilka det va, har inte hunnit spela så mycket än. Grannen kommer över en sväng sen, då blir det nog lite mer lira!

Liknande diskussioner

  1. bil action coop spel?
    By nico-valimaki in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-12, 22:33
  2. Lista över spel med third wave
    By Grimmy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 10:34
  3. köpte spel i thailand
    By tompa81 in forum Nintendo DS
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-08, 11:17
  4. Xbox 1 spel på 360 - Lite on läsare
    By guro in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-26, 20:36
  5. Spel dyker inte upp i menyn!
    By zhilmoen in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 21:08

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •