Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hitachi 1.51

Registrerade
    Nov 2009
    Respekt
    16

Hitachi 1.51

"Nu kan microsoft detektera iXtreme, så koppla inte in xboxen mot internet för då blir den bannad"

Läste det nu idag på eran webshop vet inte när det blev updaterat men jag har iaf under en tid spelat CoD MW2 på live (original) och har inte blivit bannad. Har det nåt med att jag har Hitachi 1.51 eller att jag spelar från en original skiva eller har jag bara haft tur som inte blivit bannad ännu?

Registrerade
    Nov 2008
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Obbe Visa Inlägg
    "Nu kan microsoft detektera iXtreme, så koppla inte in xboxen mot internet för då blir den bannad"

Läste det nu idag på eran webshop vet inte när det blev updaterat men jag har iaf under en tid spelat CoD MW2 på live (original) och har inte blivit bannad. Har det nåt med att jag har Hitachi 1.51 eller att jag spelar från en original skiva eller har jag bara haft tur som inte blivit bannad ännu?
    Du har nog haft väldigt tur helt enkelt ... Om jag varit du så hade jag hållt mig borta från live med en flashad konsoll

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av erklan Visa Inlägg
    Du har nog haft väldigt tur helt enkelt ... Om jag varit du så hade jag hållt mig borta från live med en flashad konsoll
    saken är nog mer den att banvågen är över, de flaggar dock konsoler så i nästa banvåg lär det vara många som ryker, precis som innan. bara att hålla tummarna fram tills dess.

Registrerade
    Nov 2009
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    saken är nog mer den att banvågen är över, de flaggar dock konsoler så i nästa banvåg lär det vara många som ryker, precis som innan. bara att hålla tummarna fram tills dess.
    Ajdå... aja inget man kan göra åt saken antar jag :P någon som vet när dem brukar ha sina banvåger eller gör dem det lite random?

Edit: läst någon stans att man kunde kolla om sin box va flaggad? eller va de bannad kanske?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Ajdå... aja inget man kan göra åt saken antar jag :P någon som vet när dem brukar ha sina banvåger eller gör dem det lite random?

Edit: läst någon stans att man kunde kolla om sin box va flaggad? eller va de bannad kanske?
    det är bannad, och det är inte ett 100%igt svar man får... kolla på Xbox.com (amerikanska sidan) och försök skicka in din box på reparation via den sidan, om du möts av ett error message och inte konfirmations greja med adress etc. så är du troligtvis bannad...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Nov 2009
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det är bannad, och det är inte ett 100%igt svar man får... kolla på Xbox.com (amerikanska sidan) och försök skicka in din box på reparation via den sidan, om du möts av ett error message och inte konfirmations greja med adress etc. så är du troligtvis bannad...
    Ok men det vet jag att jag inte är ännu iaf

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26

banvågen brukar slå till i november, har iaf gjort det tidigare år. är väl gjort så för att ungarna ska skrika att de vill ha en ny konsol i julklapp.

Liknande diskussioner

1. Inlägg: 95
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 12:00
  2. Frågor agående restore/flashning av Hitachi 0047DJ
    By hejpådig in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-08-15, 11:33
  3. Stora flashnings problem av Hitachi 47
    By Svantesson666 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-08-13, 18:57
  4. Frågor om Flashning, Hitachi.
    By -Jacob- in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-06-16, 10:10