Kan Hansi eller någon komfirmera att Messiah chippen blivit levererade till eran leverantör eller inte?
Det var ju idag dom skulle komma fram.
------------------
Tidus82
Kan Hansi eller någon komfirmera att Messiah chippen blivit levererade till eran leverantör eller inte?
Det var ju idag dom skulle komma fram.
------------------
Tidus82
Tidus82
Tjata!!!! Hansi kommer alldeles garanterat att tala om när messiah har kommit!!!
det står vell ca:14 jan tro ja eller så har jag sett fel
------------------
-------------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
-------------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
Frågan var väl om tillverkaren skickat till vår leverantör ännu. Det har jag inte fått information om ännu, och jag har inte frågat heller.
Jag räknar med att få ett trevligt besked utan att behöva tjata på min leverantör, han är säkert lika trött på sådant som jag är nu.
Vi får se imorgon, med lite tur får jag ett litet msg med ett UPS tracking # :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det var precis det jag menade. Jag skulle uppskatta om ni alltid när ni kan informerar oss om saker INTE kommit fram osv.
Men nu då? Det är ju 11:e idag.
Har ni hört något från leverantörerna?
------------------
Tidus82
Tidus82
Det dom vet står på första sidan. O vad jag vet är att jag skaffar ett Origa. Samma sak som Messiah bara det att det e swapp på PS2original import och PS2 backup.
Tidus!! Nu får du ge dig!!!! Läs vad som står på första-sidan, när messiah har uppenbarat sig kommer det garanterat att stå där!!!!
Jag tror säkert att PSX-Care har fullt upp ändå,utan att behöva svara på massa idiot-inlägg!! + att dom har nog inte tid att uppdatera sidan var 15-nde minut.
Till Hansi: Låt öppnings-sidan på eran
hemsida visa ett stort "NEJ" så länge inget nytt på fronten har siktats..och ett lika stort "JA" när det har hänt nåt av värde.:-)
Ursäkta min något bitchiga ton i början men man blir lite trött på vissa inlägg..
Det är ju inte det jag menar!!!
Jag vill ha det bekräftat att chippen INTE har kommit fram!
Förstår du nu?
------------------
Tidus82
Tidus82
Snälla nån då....räcker det inte med att du får bekräftat att hansi och gänget har chippen i sin hand??
Måste du även ha reda på om dom inte har det i sin hand??
Det går GARANTERAT inte snabbare med ditt tjat..de kommer när de kommer...räcker inte det?? Ge upp nu och kolla in på första-sidan här, JAG lovar att de kommer stå där när det är på G....
Så länge det inte står något så har inga chip skickats till oss. Så fort jag får ett trackingnummer och kan se att prylarna är på väg hit så kommer jag informera om detta.
Jag orkar faktiskt inte engagera mig i det här med leveranstiden lika mycket som resten av världen tycks göra... :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
nä för ni sitter just nu hemma och spelar ffx us import llr hur? =) Tänkte väl det , då har vi preimär på måndag då kanske?=) Det finns ju ute i hela världen nu...
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
Bookmarks