Jag har precis köpt ett xbox 360 elite, har en vanlig tv, alltså inte en platt tv. Jag tycker att bilden är lite suddig, finns det något sätt att få en klarare bild utan att köpa en platt tv? //Timmy
Jag har precis köpt ett xbox 360 elite, har en vanlig tv, alltså inte en platt tv. Jag tycker att bilden är lite suddig, finns det något sätt att få en klarare bild utan att köpa en platt tv? //Timmy
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=431
Bättre kan det inte bli.
Nja, kanske.. om du köper nån guldpläterad scart historia, men jag tror inte det blir mycket skillnad, om du har kollat så att alla inställningar stämmer för din tv i dashboarden, så borde det vara bästa bild möjlig för din tv.
Kanske blir bättre, men jag vet att jag körde med den scart-adaptern man fick med på min gamla Sony Wega 32, och då var inte 360´t suddigare än nått annat.
Last edited by Stonerman; 2010-01-18 at 17:40.
På tjocktv utan VGA/Komponentvideo ingångar som min Loewe så är RGB-Scart det bästa man kan trycka i den ja
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks