Kan jag uppdatera från min 5.03 rakt till 5.50-D3?
Har PSP Slim med 5.03 + ChickHEN & Gen-A men vill nu kunna starta homebrews för 5.50.
Kan jag uppdatera från min 5.03 rakt till 5.50-D3?
Har PSP Slim med 5.03 + ChickHEN & Gen-A men vill nu kunna starta homebrews för 5.50.
Last edited by gheno; 2010-01-20 at 13:00.
det går inte tyvär... 5.03 kräver 5.03 GEN-C
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Last edited by gheno; 2010-01-20 at 18:51.
ok, så du har fått in 5.50 GEN-D3 på din PSP direkt? i så fall hade du inte en PSP 200x med V3 moderkort eller PSP 300x
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
sorry var lite otydlig. Har lagt in GEN-C och det var egentligen den jag ville ha. När jag första gången startade installationen blev jag lite ställd när det rekommenderade 5.50 D-3.
Men som alltid så får man leva med att allt resettas om batteriet dör eller PSPn hänger sig ;-)
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Chick Hen kör man bara på maskiner man inte kan flashas, sådana maskiner uppdaterar man inte med CFW direkt till masklinen om du inte vill ha en ny brevpress hemma.
Skilj mellan chick HEn ( päron ) och CFW i maskinen ( äpplen )
Det är livsfarligt att uppdatera chickhen hackade maskiner med alternativ mjukvara.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Ah tur att jag inte gjort det, kollade förut på din tråd med v3 och mitt kort var blågrönt så jag antog att de nog handlade om ett v3.
Det som sedan gjorde mig tveksam var ju att Gen-C installationen rekommenderade att om jag hade 3000 eller v3 så skulle jag köra 5.50 D3 istället för Gen-C :-S
Bookmarks