Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Ett slag i luften ...

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24

    Ett slag i luften ...

    http://www.prylportalen.se/nyheter/s...-1.247820.html ... Visst är det lite ett slag i luften??
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    81
    Respekt
    16
    Hur många människor är det som blivit oskyldigt bannade egentligen? :P

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ban är ju helt OK, det är ju alla som spelar med modifierad 360 med på.

    Slaget under bältet är att dom förstörde funktioner i de bannade 360rna så att gamesaves från en bannad 360 inte går att ladda på en annan 360.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2004
    Inlägg
    56
    Respekt
    20
    ja, det är ju faktist så att vill man spela "gratis" spel då får man faktist offra den online biten. så är det och det är vi vana vid, så har det alltid varit med både Xbox1 och PC.

    Jag spöade skiten ur alla på Guitar Hero i ett års tid på live, så jag är jävligt nöjd.
    Vem är det egentligen som gnäller? Jo, det är små kids som inte fattar att smakar det så kostar det.
    Det är två xbox (eller fler) som gäller.

    jag håller med om att det är lågt av microsoft att spärra funktioner i bannade xbox, men business is business, you fucked them, they´ll fuck you.
    Last edited by Stonerman; 2010-01-24 at 06:47.

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    49
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Ban är ju helt OK, det är ju alla som spelar med modifierad 360 med på.

    Slaget under bältet är att dom förstörde funktioner i de bannade 360rna så att gamesaves från en bannad 360 inte går att ladda på en annan 360.
    För att inte tala om extender funktionen.
    Jag bryr mig inte alls om Live men kör en av xboxarna som extender i sovrummet.
    Nu har jag iofs klarat mig från ban eftersom jag inte använder Live men hade det varit fallet och jag tappat extenderfunktionen hade jag blivit GALEN!

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Caper Visa Inlägg
    För att inte tala om extender funktionen.
    Jag bryr mig inte alls om Live men kör en av xboxarna som extender i sovrummet.
    Nu har jag iofs klarat mig från ban eftersom jag inte använder Live men hade det varit fallet och jag tappat extenderfunktionen hade jag blivit GALEN!
    Extender funktionen??? Vad åsyftar du med det???
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  7. #7
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    49
    Respekt
    21
    Jag använder en av mina 360 som mediaextender, kopplad på nätverket mot en htpc.
    Strömmar TV och film upp till sovrummet.
    Kan även titta på inspelade program och schemalägga inspelningar via 360:n.
    Spelar även upp musik och visar foton.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Windows...enter_Extender
    Last edited by Caper; 2010-01-26 at 11:39.

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-03, 01:29
  2. Är SST 49LF020 ett "chip" eller en orginaldel?
    By frizzby in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 12:12
  3. Jag har köpt en andra 360 och har ett par frågor...
    By Gatubarn in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 15:49
  4. Kopiera data från ett PS2 minne till ett annat
    By ts67 in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 10:31

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •