Can't find the update disc. Please reinsert the disc.
Köpte en beg 360 som hade rrod. När jag fixat detta kopplade jag upp den för att se så att bild var bra m.m. När den bootar upp direkt efter 360-logo kommer det upp ett felmeddelande:
Cant find the update disc. please reinsert the disc.
PV:2.0.6717.0 CV:2.0.7363.0
Någon som vet hur man löser detta?
Letat på olika forum och har förstått att det antagligen har suttit en skiva i och en uppdatering har pågått när den fick rrod.
Kan man av koden se vilken/vilka spel som har den uppdateringen? Eller kanske kan köra nån äldre uppdatering från M$ sid. Har $SystemUpdate_12-2007 liggande på datorn.
Jag hade tänkt leka lite med freeboot eller motsvarande på denna, så vill ju inte ha i för ny dashboard.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks