Är det någon som varit med om att bränningen hela tiden fastnar på 50%? Vad kan det vara för problem? Missar jag den andra delen eller vad?
Är det någon som varit med om att bränningen hela tiden fastnar på 50%? Vad kan det vara för problem? Missar jag den andra delen eller vad?
Svinto007 - No ammo? Get a stone!
Har du en brännare som klarar att bränna dubbla lager? Vid 50% byter brännaren lager och det verkar den inte fixa. Posta loggen från ImgBurn.
Grejen är att jag gjort det förut, alltså brännt DL, nu gäller det senaste Army of Two bara som fastnar på 50% hela tiden. Jag vet inte om jag gör fel när jag zippar upp filerna.
skulle vara schysst med ett program som testar hela grejen med bränningen och testningen efter så att man slipper slösa skivor på sånt här tjafs.
ImgBurn har verify
undra om jag inte testat det, men jag ska göra det en gång till för att vara säker då. tack.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Låter som ett DL problem.
Använder du .dvd filen för att bränna?
Greetz
Sorry, fel tråd, flyttad
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
jag laddade ner det igen och då fungerade det!
Bookmarks