Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Har en fråga.. Jag följde guiden för att lägga in spelen på en extern hdd till pricka(förutom att ja använde ExisoGUI istället för XIB när ja extraktade spelen) och nu när ja går in i xexmenu så har ja först mapparna Apps -> Games / Emus / Videos och inne i Games ligger Batman, Lego Potter, Lego Pirates och Tekken 6. När ja trycker på dom så kommer ja in i ännu en mapp med allt från 8 till flera hundra filer och ja får leta upp en som heter default och starta spelen genom att trycka på den. Jag fick för mig att de skulle starta när ja trycker på spelnamnet i gameskatalogen. Har ja fattat detta fel eller har ja gjort något fel? =(
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Då har ja gjort nått fel. Xexmenu hittar inga spel alls när ja kollar första menyn. Jag får tabba mig vidare genom rb till min externa hdd.
Måste ja gå in på hdd:n genom xboxen direkt efter jag formaterat den och "göra om" den? typ settings -> memory -> usb disken och sedan config eller costomize?
Spelar de roll hur man döper katalogerna och hur många dom är? Först skapade jag USBdisken -> Apps -> Games osv.. Testade igen och körde USBdisken -> Spel osv.. men same shit..
Last edited by Vieu; 2012-06-10 at 12:50.
Google is your friend!
Bookmarks