Hittar ingenting på 360HDD på Jtag-box
Kopplade på min nyligen jtag-moddade box in en standard 20gb 360HDD som har använts på en annan flashad bannad box tidigare. När jag tar info på disken under system, står det 13,8 av 13,9 gb ledigt och noll spel, profiles o.s.v. Pluggar jag i den i ytterligare en annan box som oxå är bannad hittar jag de gamla profilerna, sparningar m.m.
Är detta något vanligt fel, som att det är för ny dashboard på den jtag-moddade?
Kan jag förstöra några av de gamla filerna om jag skapar en ny profil? Hittar boxen inte de gamla under system, skiter den väl i var den sparar de nya sakerna och skriver då över de gamla kan jag tänka mig.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks