Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: BioShock 2

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25

    BioShock 2

    Ja, då var det ute, några dagar före retail, lika bra att skapa en tråd om det.

    http://xbox360.ign.com/objects/142/14240341.html










  2. #2
    Registrerade
    Dec 2009
    Från
    ludvika
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    det spelet ska jag spela strax får se hur bra det är:P

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    nå, var det bra?

    själv väntar jag på ps3 releasen.. vissa spel köper man och finner mer glädje av. folk kanske inte visste det om mig, men jag är faktiskt en hyvens kille även om jag är en jävel på guider och annat. alla har vi lärt oss av pirat/backuper genom tiden, det är kul.. och allt blir mer av ett samlande till slut, haha.. inget spel som blir 100% spelat, utan man har 40 spel man ska testa och man får inte tiden att räcka. har bestämt mig, spel över 90% i metacritic köper ja, punkt! haha.

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2009
    Från
    ludvika
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    nå, var det bra?

    själv väntar jag på ps3 releasen.. vissa spel köper man och finner mer glädje av. folk kanske inte visste det om mig, men jag är faktiskt en hyvens kille även om jag är en jävel på guider och annat. alla har vi lärt oss av pirat/backuper genom tiden, det är kul.. och allt blir mer av ett samlande till slut, haha.. inget spel som blir 100% spelat, utan man har 40 spel man ska testa och man får inte tiden att räcka. har bestämt mig, spel över 90% i metacritic köper ja, punkt! haha.
    nja spelet va sådär inget i min smak tycker bättre om dantes inferno:P

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    nå, var det bra?

    själv väntar jag på ps3 releasen.. vissa spel köper man och finner mer glädje av. folk kanske inte visste det om mig, men jag är faktiskt en hyvens kille även om jag är en jävel på guider och annat. alla har vi lärt oss av pirat/backuper genom tiden, det är kul.. och allt blir mer av ett samlande till slut, haha.. inget spel som blir 100% spelat, utan man har 40 spel man ska testa och man får inte tiden att räcka. har bestämt mig, spel över 90% i metacritic köper ja, punkt! haha.
    kunde inte sagt de bättre själv, de är ytterst få spel som verkligen spelar igenom helt efter (för min del) xbox 1 å gamecubens golden days innom homebrew.
    man bara samlar på sig spel.
    de ända spel man verkligen spelar igenom är dom som man har väntat på ett bra tag, resident evil 5 är ett sådant spel för mig=P de har jag nog kört igenom 5 gånger och skulle kunna tänka mig att göra de minst lika många gånger till=)
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  6. #6
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Kan inte spela detta på min box. Brände ut spelet som vanligt (patcha det till wave3 för att jag ändå redan är flaggad för ban)

    Installerade spelet på hårddisken. Men när jag trycker på play from harddrive så får jag upp info om att jag måste uppdatera för att kunna spela detta spel. Klickar på update, den uppdaterar och startar om. Men sen kommer samma sak upp igen. Alltså att jag måste uppdatera :O

    Någon som har koll på hur jag uppdaterar utan att koppla upp mig mot live? Vet att man kan uppdatera via USB men hittar inte rätt fil för detta. HELP PLZ!

    Edit: fixade det själv med Swizzys update som låg på hans hemsida.. Tack för den!
    Last edited by lejonel; 2010-02-10 at 15:28.

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    57
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    Installerade spelet på hårddisken. Men när jag trycker på play from harddrive så får jag upp info om att jag måste uppdatera för att kunna spela detta spel.
    Inget svar på din fråga, men ändå.

    När nya spel (Dante's Inferno och liknande) begär att jag ska uppdatera väljer jag bara "No, dont update". Kommer då tillbaka till Dashboarden, klickar på "Play Game" som vanligt igen. Då startar spelen som vanligt och jag behöver inte uppdatera. Fungerar varje gång jag startar ett spel.
    Alla heter Glenn i Göteborg!

  8. #8
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Ric Visa Inlägg
    Inget svar på din fråga, men ändå.

    När nya spel (Dante's Inferno och liknande) begär att jag ska uppdatera väljer jag bara "No, dont update". Kommer då tillbaka till Dashboarden, klickar på "Play Game" som vanligt igen. Då startar spelen som vanligt och jag behöver inte uppdatera. Fungerar varje gång jag startar ett spel.
    Skumt värre! Provade faktiskt detta men jag kunde inte spela det ändå. Får bara ett "krav" om att jag ska uppdatera varje gång jag väljer play. Men men det löste sig ju genom att uppdatera via USB

  9. #9
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    spelat igenom detta nu.. Fan vilket snyggt filmklipp i slutet (valde att rädda alla systrarna och inte döda någon av dom som inte attackerade mig)

    Någon som har koll på om det finns flera olika slut i detta spel eller?

Liknande diskussioner

  1. Hjälp mig! Perfekta hjälpmedel hjälper inte.
    By solwretep in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 13:54

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •