Jag har installerat en softmod efter länk till guide i det här forumet.
Om jag vill ha mitt WII exakt som original igen, hur gör jag?
Är det bara att ta bort Homebrew-channel, gissar på att man måste göra något mer eller?
Tacksam för all hjälp.
Jag har installerat en softmod efter länk till guide i det här forumet.
Om jag vill ha mitt WII exakt som original igen, hur gör jag?
Är det bara att ta bort Homebrew-channel, gissar på att man måste göra något mer eller?
Tacksam för all hjälp.
du måste återställa alla IOS etc. till original, samt ta bort BootMii, Homebrew Channel och DVDX... typ...
*edit:*
tekniskt sätt är det bara att ta bort Homebrew channel så är den original, men inte riktigt... tror även det är lite annat du måste göra för att Nintendo inte ska kunna se att den varit softmoddad, Stan64 har bättre koll på allt det där än vad jag har...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tack för svaret.
Vore ju guld med en guide, kanske något att göra sticky? Måste ju finnas folk som vill återställa helt.
Tänkte söka på Google men vet inte riktigt vad jag ska skriva in i sökmotorn...
Som sagt, uppskattar all hjälp!
jag ska snacka med stan64 imorrn, kanske kommer upp en guide för hur du ska göra det inom kort eller åtminstone länkar till engelska guider...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Kanonschysst, tack!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Google is your friend!
Lite grå celler får man anstränga själv
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks