Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: error 80010514

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    error 80010514

    Har fått det här felmeddelandet (80010514) när PS3:an ska läsa skivor, även spel.
    Någon som fått det och kan förklara vad exakt det betyder?

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Efter en snabb googling hittade jag det här ---> http://www.ps3blog.co.za/2008/04/10/...514-explained/ ... Det verkar som de flesta tror att det här är orsaken ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Blålasern blir överhettad o läser inte skivor.
    Laserbyte kan vara lösningen på problemet.
    Skickar Drivkortet backström upp till lasern o bränner den så är man tillbaka på ruta noll.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Tack för svaren. Känns som man lika gärna kan köpa en ny PS3 nu då

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av cg16 Visa Inlägg
    Tack för svaren. Känns som man lika gärna kan köpa en ny PS3 nu då
    Ääh är det en 60Gb är det värt att rädda den
    Alla Tjocka Ps3 enheter kan man installera Linux på annars om den fortf läser CD/DVD eller bootar på Minnespinnen
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •