Har fått det här felmeddelandet (80010514) när PS3:an ska läsa skivor, även spel.
Någon som fått det och kan förklara vad exakt det betyder?
Har fått det här felmeddelandet (80010514) när PS3:an ska läsa skivor, även spel.
Någon som fått det och kan förklara vad exakt det betyder?
Efter en snabb googling hittade jag det här ---> http://www.ps3blog.co.za/2008/04/10/...514-explained/ ... Det verkar som de flesta tror att det här är orsaken ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Blålasern blir överhettad o läser inte skivor.
Laserbyte kan vara lösningen på problemet.
Skickar Drivkortet backström upp till lasern o bränner den så är man tillbaka på ruta noll.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Tack för svaren. Känns som man lika gärna kan köpa en ny PS3 nu då
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks