Skulle det kunna funka? Kontakten för memorycardet är ju mer eller mindre en modifierad USB port..
Nån som har ett minneskort och kan skicka drivfilerna till mig, eller ännu bättre, pröva det själv?
Skulle det kunna funka? Kontakten för memorycardet är ju mer eller mindre en modifierad USB port..
Nån som har ett minneskort och kan skicka drivfilerna till mig, eller ännu bättre, pröva det själv?
Last edited by 4everapple1; 2010-02-16 at 21:55. Anledning: test bugg...
Why???
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Du vill köra en vanlig usbsticka som ett 360 memorycard mao
De storlekar på minneskort som finns är 256MB o 512MB o ja de är onödigt dyra.
Jag har ingen lösning på detta men jag kan tänka mig att en variant är att man kör en adapter som läser 360 monne för att dumpa SS filer etc o klonar till ett USB minne.
DATEL skulle nog vara först ut med en sådan adapter om det är möjligt, kika deras sida o se om de inte löst problemet eller om de som alla andra gav upp tekniken då priset för en HDD bara skijde en hundralapp eller så.
Go for HDD, thats my tip.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Vad är det då för skillnad ?
HDD kittet som ingår i dessa paket ( har jag för mig ) http://www.psxcare.com/product.php?xProd=943&xSec=89
Klarar man biffen med isf, man läser då ut data ur HDD o trollar om o skjuter in igen.
Ms gillar inte sånt o Datel hade även en sådan funktion med siina Action replay modultjosan men de som använde dessa blev ju tokbannade jättefort
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
ooh i see
/ Pendragon
Bookmarks