Hej! Undrar om det går att "installera" brända spel på hårddisken så att laddtiderna och ljudnivån minskar eller finns det någon risk för ban om man gör detta (kör med ixtreme lt) ?
Hej! Undrar om det går att "installera" brända spel på hårddisken så att laddtiderna och ljudnivån minskar eller finns det någon risk för ban om man gör detta (kör med ixtreme lt) ?
Sålänge skivorna är kollade och patchade ordentligt med ABGX så ser jag inga problem med att installera brända spel på hårddisken.
OK. Tack för snabbt svar!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Och hur gör man för att installera dom på hårddisken???
du sätter i skivan, hoppar ut i dashboarden om den vill startas automatiskt, hoppar upp till "My Xbox", vänta tills det dyker upp information om vad som händer om du trycker på den gula knappen (Y) tryck sedan på den och hoppa ner till "Install to HDD" följ sedan instruktionerna på skärmen
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks