Visar resultat 1 till 12 av 12

Diskussion: Mozilla firefox problem

Registrerade
    Oct 2009
    Respekt
    16

Unhappy Mozilla firefox problem

Hej!, efter jag hade laddat upp en film på youtube så dog firefox. Det står så här så fort jag försöker gå till ngn sida (har tästat monga sidor) texten:
    Not Found

The requested URL /sv-SE/firefox/help/ was not found on this server.

Någon som kan hjälpa mig vore tacksam då!
    Hoppas att jag har postat denna på rätt ställe annars får ni flytta den, mhv Davve

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Ladda ned Explorer 8 o kör alla Win updates o alla flashuppdateringar från Adobe.com o se om det funkar bättre. gör det det så avinstallera FF, boota om o installera om den på nytt eller prova Chrome

Låter som ett slött internet eller spök i registret.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    NEJ huvva lyssna inte på Pendragon ... Gör bara en snabb avinstallation av Firefox och installera om den så löser det nog dina problem ... Konstigt meddelande du får, verkar ju söka efter någon hjälp text av någon anledning. Gå absolut inte tillbaka till IE ... Håll dig kvar på den goda sidan ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Hur skall han kunna ladda ned FF om han avinstallerat den
    Kan ju vara något som bråkar med de nadladdae filerna han får hem o korruptar datan ( virus ) :d
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Hur skall han kunna ladda ned FF om han avinstallerat den
    Kan ju vara något som bråkar med de nadladdae filerna han får hem o korruptar datan ( virus ) :d
    Han får väl flörta lite med den ONDA sidan och ladda hem med IE ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Oct 2009
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Han får väl flörta lite med den ONDA sidan och ladda hem med IE ...
    Hehe, Jag har tästat och installera om den men den ville inte och det va den senaste upp dateringen från deras hemsida kör med IE nu så det är inget internet problem bara firefox :S

Registrerade
    Oct 2009
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av 20lapp Visa Inlägg
    Hehe, Jag har tästat och installera om den men den ville inte och det va den senaste upp dateringen från deras hemsida kör med IE nu så det är inget internet problem bara firefox :S

En bild: http://www.ladda-upp.com/bilder/30875/firefox

Registrerade
    Oct 2009
    Respekt
    16

Thumbs up Jag löste det!

Jag löste problemet nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D Tack ändå
    Felet va foxyproxy (ett pogram till firefox som man ändrar ip adress med)
    Det har alltid funkat bra! men tror bara att jag moste uppdatera men tack för snabba och bra svar bye IE hello firefox!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Jag löste problemet nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D Tack ändå
    Felet va foxyproxy (ett pogram till firefox som man ändrar ip adress med)
    Det har alltid funkat bra! men tror bara att jag moste uppdatera men tack för snabba och bra svar bye IE hello firefox!
    Sweet, min tanke med att man uppdaterar alla ( Windows Updates ) o alla flashapplikationer/Java samt installation av annan browser var just att felsöka.
    Sen om folk använder brinnande rävar chromade bollar eller operasopraner är upp till dem.

Jag kör IE all the way... men kontrollerar hemsidors kompabilitet med andra webbläsare när man knackar fulkodad html/asp.
    / Pendragon

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag kör IE all the way... men kontrollerar hemsidors kompabilitet med andra webbläsare när man knackar fulkodad html/asp.
    Det har väl snarare varit så att det är IE som inte följt de facto standarden än andra Webbrowsers ...

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    äääh, ie är nog den mest förlåtande webbläsaren med extra lull lull funktioner för de som vill fulkoda eller koda shadingeffekter etc

Huvudsaken man kan surfa sig när man behöver det sen spelar det ingen roll vad man kör med
    / Pendragon

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Bara man är nöjd så spelar det ingen roll vad man kör även om det kanske finns utrymme för förbättringar ...

Liknande diskussioner

1. lite-on problem
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 23:02
  2. PS2 problem: Laser o mekanism på ""stora" och slim
    By Mammas_kille in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 13:02
  3. Wiimote känslighets problem
    By erariwn in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 18:48
  4. E65 Problem!
    By dbergstrand in forum XBOX 360 - Allmänt