Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 41

Diskussion: xexmenu hdloader

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    xexmenu hdloader

    Hej allihopa.

    Efter antal timmar av letande och sökande utan framgång måste jag fråga er följande.

    Jag har fått mitt xbox 360 fixat av er så man kan spela från usb hdd.

    Jag har lyckats kopiera min org skivor in på usb hdd och det funkaar bra.

    Men Jag behöver veta hur jag ska göra för att ladda hem ett spel o få in rätt på usb hdd.


    JAg har försökt göra som alla säger men icke att det vill funka.


    Jag vill använda mig av XBOX image browser.

    När jag installerat på min xp dator och startar programmet får jag upp följande felmeddelande:

    Component`MSCOMCTL.OCX or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid


    Jag har testat o ladda ner från flera håll med samma felmeddelande.


    Sen ha jag svårt att kopiera över stora filer till usb hdd datorn säger att filen är för stor. jag har fat 32 på usb.

    KAn någon här hjälpa mig.


    JAg vill ha hjälp med detta så jag kan ladda ner spel o köra på usb hdd.
    KAn någon ge mig mig en guide.
    JAg har försökt men nu kommer jag inte längre.
    Så snälla hjälp

    MVH

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av sacha Visa Inlägg
    Hej allihopa.

    Efter antal timmar av letande och sökande utan framgång måste jag fråga er följande.

    Jag har fått mitt xbox 360 fixat av er så man kan spela från usb hdd.

    Jag har lyckats kopiera min org skivor in på usb hdd och det funkaar bra.

    Men Jag behöver veta hur jag ska göra för att ladda hem ett spel o få in rätt på usb hdd.


    JAg har försökt göra som alla säger men icke att det vill funka.


    Jag vill använda mig av XBOX image browser.

    När jag installerat på min xp dator och startar programmet får jag upp följande felmeddelande:

    Component`MSCOMCTL.OCX or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid


    Jag har testat o ladda ner från flera håll med samma felmeddelande.


    Sen ha jag svårt att kopiera över stora filer till usb hdd datorn säger att filen är för stor. jag har fat 32 på usb.

    KAn någon här hjälpa mig.


    JAg vill ha hjälp med detta så jag kan ladda ner spel o köra på usb hdd.
    KAn någon ge mig mig en guide.
    JAg har försökt men nu kommer jag inte längre.
    Så snälla hjälp

    MVH
    ladda hem den här: http://www.ocxdump.com/cgi-bin/testw...M/MSCOMCTL.OCX och lägg den i: %systemroot%/system32/ så ska du se att det ska fungera
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Annars så googlede jag "filnamne"t + install och hittade ett litet program som fixade det. Smidigt.

    En annan fråga: Har en Jtagad box och kör xexmenu och vill fixa dlc till Street Fighet IV, nämligen nya kostymer. Lägger då in mappen på Xbox-hårddisken i den där mappen med massa 000000-or och om jag klickar in på Xbox hårddisken under Street Fighter så hittar jag att den finns där, men jag startar spelet och ingenting har hänt. Läste någonstans att man måste koppla upp sig mot LIVE en gång för att den ska leta efter den, men det vill jag ju inte göra med tanke på att min låda är Jtaged. What to do?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    det borde stå något i .NFO filen om hur du ska göra exakt för att installera DLC'n...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Tack-Nu fungerar det.

    Tack för hjälpen. Jag laddade hem filen och vips så startar programmet.

    Skönt att kunna spela spel o slippa höra dvd spelaren låta.

    ha d bäst

  6. #6
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    I nfon stod det bara:

    -=- Download title updates... if any for the release > http://xbuc.24.tl/

    -=- Install TU [TiTLE UPDATE] files to Cache dir of the Xbox HDD

    -=- Transfer tu xbox hdd or with xexmenu just fxp to hdd:/partition3/content/0000000000000000/

    vet faktiskt inte riktigt vad de menar. Det ända jag har gjort är faktiskt bara att lägga över filerna till den mappen... Ringer det några klockor hos någon?

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av torkel86 Visa Inlägg
    I nfon stod det bara:

    -=- Download title updates... if any for the release > http://xbuc.24.tl/

    -=- Install TU [TiTLE UPDATE] files to Cache dir of the Xbox HDD

    -=- Transfer tu xbox hdd or with xexmenu just fxp to hdd:/partition3/content/0000000000000000/

    vet faktiskt inte riktigt vad de menar. Det ända jag har gjort är faktiskt bara att lägga över filerna till den mappen... Ringer det några klockor hos någon?
    du har alltså bara lagt in grejerna på: hdd:/partition3/content/0000000000000000/ ?? du har inte lagt in någon title update som det står lite högre upp? kolla här: http://xbuc.24.tl/ om det finns någon title update för just det spelet du försöker lägga in DLC till
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    du har alltså bara lagt in grejerna på: hdd:/partition3/content/0000000000000000/ ?? du har inte lagt in någon title update som det står lite högre upp? kolla här: http://xbuc.24.tl/ om det finns någon title update för just det spelet du försöker lägga in DLC till
    Menar du att det ska vara en fysisk partition 3 eller bara en mapp som man kallar för det? Ska det vara en fysisk partition måste jag alltså skapa 2 st typ 100 mb partitioner före alltså? Jag trodde att man kunde köra hela disken som en partition (partition 1) och boota från den.
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av pemani Visa Inlägg
    Menar du att det ska vara en fysisk partition 3 eller bara en mapp som man kallar för det? Ska det vara en fysisk partition måste jag alltså skapa 2 st typ 100 mb partitioner före alltså? Jag trodde att man kunde köra hela disken som en partition (partition 1) och boota från den.
    nu snackar vi officiella MS HDD'n, inte en USB HDD när man formaterar dom får man 3 partitioner, DLC måste man lägga på en sådan HDD vad jag vet, eftersom spelen letar efter DLC just där...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    nu snackar vi officiella MS HDD'n, inte en USB HDD när man formaterar dom får man 3 partitioner, DLC måste man lägga på en sådan HDD vad jag vet, eftersom spelen letar efter DLC just där...
    Jaha, då måste jag ha missuppfattat det. Jag fick för mig att alla spel, xbla m.m. skulle läggas på partition 3. Men dessa kan då iaf läggas på en vanlig usb disk med 1 partition? Det är bara DLC m.m. som "måste" ligga på en MS officiellt lagringsmedium på partition 3?
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av pemani Visa Inlägg
    Jaha, då måste jag ha missuppfattat det. Jag fick för mig att alla spel, xbla m.m. skulle läggas på partition 3. Men dessa kan då iaf läggas på en vanlig usb disk med 1 partition? Det är bara DLC m.m. som "måste" ligga på en MS officiellt lagringsmedium på partition 3?
    yes, XBLA kan man lägga där om man vill, men det är inte ett måste eftersom dom är fristående spel
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  12. #12
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    yes, XBLA kan man lägga där om man vill, men det är inte ett måste eftersom dom är fristående spel
    Wunderbar
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  13. #13
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    yes, XBLA kan man lägga där om man vill, men det är inte ett måste eftersom dom är fristående spel
    hur funkar de me att lägga xbla spel på usb disk?
    då måste dom la packas upp me tex le fluffie?
    för xexmenu kan ju inte starta LIVE, CON å PIRS filer va ja vet iaf.

    kör inte xbla spel så ofta, men fan va ja ska spela perfect dark xbla sen när de kommer ut! =D
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  14. #14
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av matte.90 Visa Inlägg
    hur funkar de me att lägga xbla spel på usb disk?
    då måste dom la packas upp me tex le fluffie?
    för xexmenu kan ju inte starta LIVE, CON å PIRS filer va ja vet iaf.

    kör inte xbla spel så ofta, men fan va ja ska spela perfect dark xbla sen när de kommer ut! =D
    man måste packa upp dom ja, för att du ska komma åt xex'n, själv gör jag det med wxPirs
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #15
    dragonslayer Guest
    om man inte har nån hårddisk kopplad på sata...eller inte har ett minneskort... hur gör man då med spel som kräver uppdateringar för t.ex expansions .. måste man packa upp det i samma game mapp och patcha manuellt då eller ... inget jag själv funderat på eftersom jag kör hårddisk via sata oxo...

  16. #16
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    jag har ingen aning om hur det är med dom tyvär, jag har inte heller funderat på sådant eftersom jag kör som du, 360 disk och USB...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #17
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    om man inte har nån hårddisk kopplad på sata...eller inte har ett minneskort... hur gör man då med spel som kräver uppdateringar för t.ex expansions .. måste man packa upp det i samma game mapp och patcha manuellt då eller ... inget jag själv funderat på eftersom jag kör hårddisk via sata oxo...
    du kan ladda ner uppdateringen via datornhttp://xbuc.24.tl/, extrahera default.xexp (med le fluffie) och patcha spelets default.xex fil med .xexp filen.
    om de ligger fler .xexp filer i uppdateringen så ska du patcha dom motsvarande xex filerna i spelet.
    ligger de någon annan fil i uppdateringen när du har packat upp den så lägger du dom bara i rooten av spelet.
    patchningen görs med xextool.

    men nu till problemet, vad jag vet så går de inte de att få igång expansions från någon annan plats än från "partion:3 content/000000000/"game id"/00000002/" mappen som ligger på just din sata hårddisk.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  18. #18
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av matte.90 Visa Inlägg
    men nu till problemet, vad jag vet så går de inte de att få igång expansions från någon annan plats än från "partion:3 content/000000000/"game id"/00000002/" mappen som ligger på just din sata hårddisk.
    precis, spelet letar ju efter DLC just där, vilket gör det hyffsat logiskt att DLC'n måste ligga där för att spelet ska hitta skiten, det kommer säkert någon patch för det där senare, så att man kan placera DLC'n på någon annan plats (t.ex. USB hårddisk)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #19
    dragonslayer Guest
    Tänkte nog inte riktigt färdigt...
    man måste ju starta xexmenu med på något sätt (live skiva)
    om man inte har något "officiellt" minne eller kan köra via sata på annat vis

  20. #20
    Registrerade
    May 2006
    Inlägg
    62
    Respekt
    18
    Lånar tråden lite...

    Har köpt en extern hdd (WD Passport? Essential SE 1TB Black). Det är alltså en hd utan adapter. Har formaterat om den till hfs+ (macs filsystem) enligt guider för att slippa fat32-tjaffset. Efter formateringen så hittar original dashboarden disken, men inte xexmenu (kör senaste versionen 1.1). Kommer heller inte åt den via ftp. Vad gör jag för fel och hur kan jag hitta den i xexmenu och ftp?

  21. #21
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    du måste lägga in minst en fil eller mapp på hddn för att xexmenu ska hitta hddn=) så har de vart förr iaf. om de inte funkar annars så vet ja inte va de kan va=/

    de som är lite dumt med hfs+ är att boxen endast kan läsa ifrån den, den kan inte skriva till den, så du kan inte lägga in spel från skiva, tror faktiskt inte att du kan ftp:a över filer till den heller=( vad jag vet har de inte kommit nån fix än som göra att xboxen kan skriva till hfs+.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  22. #22
    Registrerade
    May 2006
    Inlägg
    62
    Respekt
    18
    Tack Matte, du hade alla rätt där. Nu funkar det som det ska, även om jag måste kopiera mappar "live". Hoppas det kommer något i framtiden för överföring via ftp.

  23. #23
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Vet nån vart man kan hitta en USB(splitter)? Min tanke är ju att eftersom jag har en Wii, en 360 och en extern HDD att kunna dela disken med en splitter så att jag aldrig behöver koppla usb kabeln fram och tillbaka mellan de olika konsollerna. Det funkar väl inte med en vanlig USB-delare som man kopplar till datorn antar jag för att utöka portarna?
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  24. #24
    dragonslayer Guest
    duisin och kjelle har "usb-switchar"

  25. #25
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    ladda hem den här: http://www.ocxdump.com/cgi-bin/testw...M/MSCOMCTL.OCX och lägg den i: %systemroot%/system32/ så ska du se att det ska fungera
    Tjena! Har gjort det men får inte skiten o fungera!
    Får inte igång varken image browser eller backup creator, skit windows.
    Kör på Win7 64..

  26. #26
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av pellepan Visa Inlägg
    Tjena! Har gjort det men får inte skiten o fungera!
    Får inte igång varken image browser eller backup creator, skit windows.
    Kör på Win7 64..
    jadu, då vet jag inte vad du ska göra, själv kör jag Win 7 x86
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #27
    Registrerade
    Jul 2002
    Inlägg
    42
    Respekt
    22
    Lånar tråden lite, försökt posta en ny tråd hela dagen men det går inte, väntar jag riktigt länge får jag upp "fastcgi is too slow"


    Hittar inte mina xbla spel i game libarary.
    Lagt dom i /Hdd1/Content/0000000000000000/
    Xexmenu 1.1 och Freestyle har jag också lagt in i C0D... mappen och dom funkar. Läste att Freestyle skulle kunna lista xbla spelen men det hittar dom inte heller.

    Läste här att man skulle skapa en mapp Hdd1/Gamez/NAMN_PÅ_SPEL eftersom xexmenu inte gillade mappnamnet Games. xexmenu hittar inte spelet jag lagt in men bläddrar jag in i katalogen så kan jag köra spelet via xexmenu.

    Tacksam för hjälp

  28. #28
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    kolla att dom ligger rätt (dina XBLA) så att dom har rätt struktur, dom ligger helt rätt sådär långt, men sedan ska dom ligga i ett par undermappar till...

    XEXMenu får ryck om man har en mapp vid namnet "Games" på interna hårddisken, du måste för att starta XEXMenu om du har så ha en Extern USB hårddisk kopplad till din 360 för att den ska fungera, och den måste vara formaterad i FAT32/HFS+, personligen kör jag mina XBLA från USB disken istället och kör dom genom Freestyle dash, dock fungerar inte alla på det viset har jag märkt men jag har inte kopiera över dom till interna hårddisken för att jag har så sjukt många, och jag är inte säker på vilken som är vilken o.O

    *Edit:*

    vad gäller ditt problem med att starta ny tråd: skriv "test" som både namn på tråden och innehåll, sedan editerar du så kommer det fungera däremot har vi redan lite trådar om XBLA och DLC m.m.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #29
    Registrerade
    Jul 2002
    Inlägg
    42
    Respekt
    22
    Tack för svaret swizzy
    Jag är för trött för att tänka nu, återkommer imorrn.

  30. #30
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    jadu, då vet jag inte vad du ska göra, själv kör jag Win 7 x86
    Jaja får väl försöka slåss med skiten o kolla om man får igång det, värsta är ju att jag inte har så stor ssd på min lilla laptop (12,7gb ledigt) så blir jobbigt o hålla på. laptoppen har ju xp o där funkade image browser direkt när jag la in den MS bla bla filen.

    En fråga till ang. interna hdd, har bara 20gb i den jtaggade konsollen och 120gb i min flashade elite. Kommer snart få en usb adapter så jag kan koppla xbox hdd till datorn, så frågan är om jag bara kan rakt av kopiera över alla filer från jtag hddn till elite hddn (självklart efter jag har säkerhets kopierat allt från elite hddn till datorn) efter jag har formaterat den.

    Hehe blev kanske flummigt efter 10 timmars arbete men hoppas ni förstår.

    Mvh PP

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. xexmenu problem
    By slippery pete in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-09, 17:34
  2. XeXmenu 1.1 released!
    By psytroll in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 21:38
  3. HDLoader problem, hdd paj?
    By Danny_Boy in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 14:22
  4. hdloader
    By badbeat in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 12:44
  5. HDLoader Winhiip och rip-strul
    By Discoballe in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 19:58

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •