är det nått specielt man ska göra när man bränner ett spel när man har ixtreme LT lr bränner man som förut?
har en massa spel som funkade när jag körde med 1.51 funkar dom med LT?
är det större risk att bli bannad om man kör med dom?
är det nått specielt man ska göra när man bränner ett spel när man har ixtreme LT lr bränner man som förut?
har en massa spel som funkade när jag körde med 1.51 funkar dom med LT?
är det större risk att bli bannad om man kör med dom?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
du bränner precis på samma sätt, däremot är det viktigare att du kollar spelen mot ABGX360's databas... spel som fungerat med äldre firmwares kommer även fungera med LT (LT har nämligen inga som helst spärrar!)
det är en större risk att spela spel som inte har korrekt SS, PFI, DMI etc. än spel som har det, om dina gamla spel inte är korrekta kommer dom självklart inte vara livesäkra...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks