Hej pemani, några bättre svar för din del kanske:
CPU key behöver du inte ha till något speciellt, seriöst... om du inte planerar ändra något i NANDen manuellt (utöver XBR) behöver du inte ha CPU key... (i dagsläget iaf)
original mjukvaran behöver du inte ha såvida du inte vill ta bort flashningen helt, i vilket fall du kan ta vilken original som helst som är till samma modell som du redan har, kolla på min hemsida så hittar du nog alla som finns tror jag... fattas det någon så är det bara skrika till så kollar jag om jag glömt bort att lägga upp något av det jag har... (ja, det fattas lite mjukvaror och sådant som jag inte riktigt orkat FTP:a upp till Begga, min fil host
det ända du behöver är DVD nyckeln, som finns i mjukvaran du läser ut från dom nu också (iXtreme har den på samma ställe som original
)
du kan mycket väl använda din gamla guide, kör dock på lite nyare versioner av programmen så kommer det fungera lite lättare tror jag
ta en titt på min sida så hittar du dom programmen jag använder hemma när jag kör i DOS (kika i Liteon dos packet, tror inte jag har dom löst... kanske jag har, ska se över alla 360 downloadsen senare när jag får tid ork och lust till det)
firmwaren du snackar om (1.51 NS) finns inte, däremot finns det 1.6 NS och 1.61 NS (1.61 NS finns enbart till nya liteon) LT är mer slimmad kod och kommer troligen ha bättre läsbarhet än vad 1.6 har, 1.6 NS är egentligen en modifierad version av 1.6 bara, det ända som skiljer dom åt (1.6 och 1.6 NS) är att 1.6 NS har activate.iso läget konstant aktiverat, det vill säga dom har helt enkelt flyttat om lägena för vilket som ska vara aktiverat normalt...
det tipset du gav där om xtreme 5.3 svantesson666, det är inte ett bra tips, då xtreme 5.3 har läsproblem med nyare spel
den mjukvaran jag tycker man ska använda är den senaste (LT för dom drivar den finns till, i dagsläget bara Liteon) då den med största sannolikhet är den bästa!
Bookmarks