den dashboarden du får är den senaste (8955) dock hackad, det är vad XBR 3 är, som du får av oss... (då vi inte har så bra koll på Freeboot och allt det andra, och XBR 3 fungerar bra för oss och man slipper montera i ett extra chip som behövs vid Freeboot installation vad jag vet?)
profil etc. måste först låsas upp innan du kan flytta dom mellan konsoller, jag vet dock inte hur det är med låsta profiler på XBR maskiner, om dom bryr sig i huvudtaget, jag kan testa om några minuter på min JTAG-Hackade maskin med min profil från min bannade Arcade...
om du vill ha Freestyle Xbox dashboard eller liknande kan vi lägga in det åt dig, däremot finner vi att XexMenu är den mest användarvänliga "dashboarden" som finns ute just nu... den kan man även byta "skins" i, det vill säga du kan få den att se ut så som du själv vill ha den (det kräver lite ytterligare kunskaper att göra egna, och lite saker som vi inte kommer nämna här på forumet vad det är du ska ha eftersom dom är så olagliga som dom kan bli för dig att inneha
det jag kan nämna är dock att det handlar om programering, om du är programerare så vet du troligen vad det är du behöver leta efter)
*edit:*
Efter att nu har testat det jag lovade att testa, om XBR 3 bryr sig i huvudtaget bryr sig om en profil är låst till en viss konsoll eller ej har jag inga bra nyheter på den fronten tyvär, allt det där kommer visas som korrupt data
så det du måste göra för att kunna använda dom profilerna är att låsa upp profilerna med hjälp av en dator, det kan vi göra åt dig, jag gör sådant ganska fort, en hårddisk med 1-3 profiler tar mig 5 minuter att låsa upp ungefär
Bookmarks