Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: helt nytt USB minne fungerar inte?

  1. #1

    helt nytt USB minne fungerar inte?

    Köpte ett usb minne igår körde det i datan nån timme förde över en låt för att testa.. Sen startade jag om macbooken och startade XP, kopplade in usb minnet o såg att allt funkade normalt.. Moddade en o annan fil till xboxet om det är nödvändigt att veta.. Sen startade jag om datorn och körde vanliga OSX 10.5.8.. Inget hände, inte ens ett litet blink i lampan på minnet, absolut inget, startade om till XP och prövade, inget där heller.. Stoppade in den i xboxet, inget där... Tog den till morsans Vista.. samma där, kan nån hjälpa mig?, annars går jag till Väbhallen imorgon och får den utbytt (Stockholmskaoset är ingenting någon någonsin kommer vilja uppleva igen )
    Last edited by 4everapple1; 2010-02-23 at 20:30. Anledning: test bugg...

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Shit happens när man köper biligt *skratt* nej åk du in o byt den.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Shit happens när man köper biligt *skratt* nej åk du in o byt den.
    Näe billigt var det inte.. Gjorde det idag, snälla är dom på Väbhallen Fast att man praoade där ville dom inte xD

Liknande diskussioner

  1. Xbox 360 Ping 17 Test Disc
    By int21 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 08:41
  2. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-04, 10:25
  3. testing
    By EvilBoY in forum Test
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 17:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •