Någon som vet vad som gått snett när man får RROD vid flashning?
Någon som vet vad som gått snett när man får RROD vid flashning?
vad får du för error code? och vilken spelare snackar vi om?
*edit:*
dom vanligaste felen är:
E66 = tom drive mer eller mindre (lär dig flasha)
E65 = felspoofad (spoofa driven för fan!)
0021 = med en liteon efter lödningar (WTF, vart lärde du dig löda egentligen? se över dina lödningar, du har bryggat någonting fel ffs!)
Last edited by Swizzy; 2010-02-23 at 23:24.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Det e inte jag som flashat den
En bekants kompis skulle fixa det åt en polare och så gick det tydligen snett.
Polaren har fixat en ny xbox och så funderar jag på att köpa den flashade billigt och försöka få igång den.
Finns det hopp eller e det bara att slänga skiten?
Vet ej vad det sitter för läsare i nu
Självklart finns det hopp, har det med själva flashningen att göra så finns bara nyckeln kvar så är det lugnt annars är den skräp.
Kan ju också vara så den fått vanlig rrod i samband med flashningen (har igentligen inget med varandra att göra men har man otur så kan det ju sammanträffa så går de flesta boxar att rädda.
Men om man inte har nycklen kvar så e den bara skräp?
ligger den inlagd i dvd'n så är det bara att läsa ur den igen, så så länge den inte är överskriven med fel nyckel eller att den är ereasad så ...
vad får du för felmeddelande? E6X? eller E7X?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks