...vilket egentligen inte ens är en flashning eftersom jag inte kom så långt.
Iaf
Jag har ett 360 som efter garantijobb kom tillbaka med en Liteon drive, detta när Liteon dvdn var helt ny och inte knäckt. Jag köpte då en Samsung TS28, dumpade nyckeln från Liteon och flashade samsungen... Jag spelar knappt men nu tänkte köra igång igen och upptäckte att Liten dvdn nu var knäckt och gick att flasha.
Så jag har förgäves försökt dumpa Liteon dvdn igen men det har inte gått rakt åt... Först klagade den Bad serial connection men det värsta är att jag mitt i labbande lyckats bränna Liteon dvdn (kändes på lukten), den hittas och funkade fint först nu läser den ej skivor och eject funkar inte.
Så jag tänkte köpa en ny men kom nu på att jag kan ju som inte dumpa originalnyckeln eftersom dvdn nu inte hittas i JF.
Så dessa tre filer som dumpas, måste jag ha dessa eller räcker det med nyckeln, för den ska ju finnas kvar i Samsungen...?
Också, det är inte LT version pågång till just samsungen eller är lightvarianten endast möjlig på Liteon?
För att göra det hela värre så uppdaterade jag dashen igår (är inte live bannad), vilket gör att jag inte direkt vågar flasha om TS28an till iX 1.6 nu o testa för jag undviker gärna att bli bannad om jag kan...
Oerhört tacksam för input
Bookmarks