Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Fable 2, blir tokig!

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16

    Fable 2, blir tokig!

    Tja, har börjat lira Fable 2 och det är fruktansvärt kul men har fastnat på 2 ställen. Fan dudes, ni måste hjälpa mig. Jag håller på att bli galen och har suttit med samma quest i 2 dagar nu.

    1:a questen: The snowglobe. jag har klarat av den questen och ska vidare nu till"return to margo" enda vägen den visar är att in i det stora "tornet byggnaden" igen och sen har jag fan sprungit och i alla gångar där och hittar fan inte ut. Jag provar att gå ut till snowglobe vägen igen men då visar den samma sak att jag ska in i byggnaden. fan ska jag göra? springer, springer, springer . . . .

    2:a questen: Knothole island big freeze. Jag har kutat ner för en trappa och in i ett rum där det är en spärr med massa elektricitet och jag ska slå iväg en sak, men fattar fan inte varför för den kommer bara tillbaka igen hela tiden och jag kommer inte någonstans i den questen heller. Det står "enter the shrine and active the totem" och där fattar jag inte heller hur jag ska göra. Har jag missat nått?

    hoppas ni förstår vad jag menar. So plz help me dudes! =D


    //G
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Tack men har kikat den redan, hittar inte så mkt info om mina 2 quests där. Kan bero på att min engelska suger
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Har du kollat gamefaqs.com? Brukar alltid läsa guider där när jag fastnar. Körde igenom Fable 2 när det kom men jag kommer tyvärr inte ihåg nåt av dina uppdrag :P
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Du kanske redan har klarat skiten by now, men kan hjälpa ändå

    1. Samma väg som du kom in, när du har klarat questen i "snowglobe" så kan du bara följa "the trail" som alla quest har tillbaka till där du börja. Kommer skiten inte fram, så trycker du start och väljer en annan quest vilket kommer leda till att en ny "trail" kommer fram och denna kmr att leda dig ut.

    2. Varje gång du slår skitbollen så kmr den att tända ett ljus(10 att tända?), men när den kmr tillbaka så har den nog bytt färg?^^ Blå: Melee, Gul: Ranged, Röd: Magic. använd dessa att tända alla ljus, dock är det lite svårt(annoying), så det kan ta några försök

    Hoppas detta hjälpte=/ kanske lite försent?^^

  6. #6
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av roymaakay Visa Inlägg
    Du kanske redan har klarat skiten by now, men kan hjälpa ändå

    1. Samma väg som du kom in, när du har klarat questen i "snowglobe" så kan du bara följa "the trail" som alla quest har tillbaka till där du börja. Kommer skiten inte fram, så trycker du start och väljer en annan quest vilket kommer leda till att en ny "trail" kommer fram och denna kmr att leda dig ut.

    2. Varje gång du slår skitbollen så kmr den att tända ett ljus(10 att tända?), men när den kmr tillbaka så har den nog bytt färg?^^ Blå: Melee, Gul: Ranged, Röd: Magic. använd dessa att tända alla ljus, dock är det lite svårt(annoying), så det kan ta några försök

    Hoppas detta hjälpte=/ kanske lite försent?^^

    Tja, har faktiskt inte spelat något mer. Fastnade med battlefield bad company 2 men ska prova i morgon. Tack för tipset. Men när jag ska välja ny quest så står det något om att om jag avbryter nu så kommer det jag har gjort på questen förloras bla bla. Jag har juh klarat questen och den säger att jag ska gå iväg att prata med någon(minns inte namnet nu)

    Åh fan, att den ändrar färg har jag inte sett. Måste kika in det i morgon =)
    Last edited by Greim; 2010-03-06 at 01:38.
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Liknande diskussioner

  1. Blir snart tokig
    By SWEwillow in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-13, 16:24
  2. Problem med R4...filer blir korrupta!
    By niclid in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 13:46
  3. Blir utslängd från psnetwork efter typ 10min?
    By gbr in forum Playstation 3
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 21:08
  4. 1.9g, 1.9b, 1.3 config GAH! Jag blir tokig!
    By Berqza in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 19:04
  5. SNÄLLA HJÄLP!!! Innan jag blir (mera) tokig..
    By smatter in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 31
    Senaste inlägg: 2004-04-07, 00:14

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •