Hej!
ska köpa svarta Wii modifierat med Wiikey 2 så jag undrar om wiikey'n är uppdaterat till senaste uppdateringen? på den vita står det NSMB kompatibel.
är det nått som skiljer dom åt? (vita & svarta)
Hej!
ska köpa svarta Wii modifierat med Wiikey 2 så jag undrar om wiikey'n är uppdaterat till senaste uppdateringen? på den vita står det NSMB kompatibel.
är det nått som skiljer dom åt? (vita & svarta)
Hade du tänkt köpa konsolen av oss o ringt oss hade vi sagt att det antingen sitter ett nytt DVD styrkort i maskinen o beroende på vad den då gillar för chipp så sitter det antingen en Wiikey2 i den som givetvis är uppdaterad med v1.3+ mjukvara som kör N.S.M.B eller ett Drivekey som givetvis spelar N.S.M.B om maskinen inte spelar bra med ett Wiikey2.
Beställer du en Wii med ett specifikt chipp så levererar vi den konsol du beställt med det chipp du önskar, kan vi inte leverera pg.av kompabilitetsproblem eller dyligt hör vi av oss o erbjuder ett annat alternativ.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
härligt då är de bara och plug in and play nsmb tills händerna blöder
Last edited by swifter; 2010-03-11 at 19:24.
Bookmarks