haha, så det är inte svårare än så? det är egentligen bara att löda ihop dom markerade punkterna? dra en enskild kabel över varje punkt och bara löda? pfft. :P
haha, så det är inte svårare än så? det är egentligen bara att löda ihop dom markerade punkterna? dra en enskild kabel över varje punkt och bara löda? pfft. :P
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Försöker flasha en Benq drive, men så fort jag slår på strömmen till driven så blir datorn sjukt seg och JungleFlasher går ej att öppna.
Det är nästan samma problem när jag flashar LiteOn, men då går det öppna Jungle Flasher och flasha.. men det går väldigt segt!
Har tagit bort VIA drivrutinen (viamraid.sys)
Har Windows XP, .net framework 3.5; VIA_RAID_V520C och JungleFlasher v0.1.72 Beta (101).
Något tips?
Ps. varför kan jag ej starta en ny tråd?
vad har du "VIA_RAID_V520C" för? och vad är det egentligen? en annan drivrutin? skit i att slänga in nya drivrutiner, det brukar bara ställa till problem ändå
anledningen till att du inte kan starta en ny tråd är en bugg, det går att starta en ny tråd genom att skriva "test" som tråd namn och första allt, sen ändra det
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Du behöver ingen drivrutin förutom den som hänger med JF. den som heter portio32.
Du inte bara kan, du skall för att det skall funka som det skall.
nej, du ska inte ha den installerad som det via kortet använder som drivrutin, men den tar över funktionerna som via sata kortet använder från drivrutinen för att kunna utföra dom funktionerna vi är ute efter...
man behöver inte längre installera Port I/O 32, det sker mer eller mindre automatiskt varje gång man startar JF...
Google is your friend!
Bookmarks