Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: Ac adapter

Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Respekt
    18

Angry Ac adapter

Nu fick jag mitt Wii efter att jag fick reda på att Wiikey 2 var slut efter 3dagars väntan (dåligt). Men när jag ska koppla in allt märker jag att inte har fått rätt nätdel wtf?! det hadde ni också glömt och skriva i eran produkt beskrivning! vad ska jag göra nu då?

bild på sladden

edit. pratade med nån på psxcare och dom/ni hade glömt och skicka med en fulplugg.
    Last edited by swifter; 2010-03-11 at 20:16.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av swifter Visa Inlägg
    Nu fick jag mitt Wii efter att jag fick reda på att Wiikey 2 var slut efter 3dagars väntan (dåligt). Men när jag ska koppla in allt märker jag att inte har fått rätt nätdel wtf?! det hadde ni också glömt och skriva i eran produkt beskrivning! vad ska jag göra nu då?

bild på sladden

edit. pratade med nån på psxcare och dom/ni hade glömt och skicka med en fulplugg.
    Wiikey2 i sig är väl inte slut, men nya Wii konsoller med Wiikey2 är lite halvsällsynta, det beror på att Wiikey2 inte fungerar så bra på dom, trots att man byter styrkortet till DVD enheten...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30

bild på sladden

Vår leverantör tog tydligen in konsoller från England vilket de i sin tur inte upplyst oss om, jag tror jag tog samtalet med dig o packade ned en adapter som vi internt kallar för "fulplugg" en reseadapter som gör om från Brittisk till Europeisk plugg

Hoppas den kommit fram o att allt fungerar som det skall.
    När detta hände tog jag upp det med vår leverantör som vi ändå fick massa konsoller på lastpall från o de beklagade det inträffade o meddelade att pluggarna skulle medföljt från dem men att någon missat detta på deras centrallager.

Det enda vi plockar ut ur kartong när vi modifierar en Wii konsol är just konsolen, allt annat får ligga kvar snyggt o prydligt i sina plastförpackningar. Svårt för oss att då se att det legat en annan nätdel i kartongen, tyvär.
    Last edited by Pendragon; 2010-03-12 at 12:29.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Respekt
    18
    okej. nä jag har inte fått den ännu men den kommer väl nästa vecka nån gång men då får jag vänta med och spela var lite trött och slut så jag ber om ursäkt om jag lät sur .

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    1.St Plugg kommer lastat med posten

Det var inte så många i Kiruna som köpt en Svert Wii nyligen o e-postat oss om det iaf

Lycka till.
    Last edited by Pendragon; 2010-03-12 at 16:26.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Respekt
    18
    härligt! haha okej låter bra kanske man inte är en i mängden iaf. ibland måste man lyxa till med en svart ist för en vit och tråkig konsol. Men nu hinner jag iaf fixa några spel så man slipper spela wii sports hela dagarna . MKT bra service!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    härligt! haha okej låter bra kanske man inte är en i mängden iaf. ibland måste man lyxa till med en svart ist för en vit och tråkig konsol. Men nu hinner jag iaf fixa några spel så man slipper spela wii sports hela dagarna . MKT bra service!
    Jo jag lät byta skal på vår vita Wii till en svart med för ett år sen, allt i stereohyllan går ju i svart så det kändes som ett måste
    / Pendragon

Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Respekt
    18
    jo de blir inge snyggt om man har allt svart och 1 sak som är vit. men jag tänkte fråga också hur man bränner wii spel? Kan man bara lägga in en DVD+r skiva och dra filen till IMGburn och bränna?

edit: såg nu att det fannas en klistrad tråd om det
    Last edited by swifter; 2010-03-12 at 21:02.

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    jo de blir inge snyggt om man har allt svart och 1 sak som är vit. men jag tänkte fråga också hur man bränner wii spel? Kan man bara lägga in en DVD+r skiva och dra filen till IMGburn och bränna?

edit: såg nu att det fannas en klistrad tråd om det
    dom ska brännas på DVD-R skivor, helst verbatim och helst med programmet IMGBurn, även andra program fungerar, men vi rekomenderar IMGBurn här på forumet
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Respekt
    18
    okej, då får man börja köpa - skivor igen var nått år sen sist man brände spel till xbox 1

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Film bränner man ju alltid på DVD-R s åsådana har man ju alltid minst ett 100 pack liggandes
    / Pendragon

Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Film bränner man ju alltid på DVD-R s åsådana har man ju alltid minst ett 100 pack liggandes
    jasså? jag har alltid bränt på + skivor men nu lite offtopic. ska bara sätta i skivan och trycka på bränn när man bränner nsmb? har drivekey.

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    jasså? jag har alltid bränt på + skivor men nu lite offtopic. ska bara sätta i skivan och trycka på bränn när man bränner nsmb? har drivekey.
    Jajjemänn

Har adaptern kommit fram ännu ?
    / Pendragon

Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Respekt
    18
    provade just efter jag skrev och de funkade perfekt jo den kom i måndags tack för en extra handleds rem

Liknande diskussioner

1. Byta nätdel
    By Jocce_84 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 15:32
  2. Justerbar Nätdel
    By SuFFix in forum PC - Övrigt
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 15:56
  3. Byta nätdel! Elschema någon?
    By pankyaby in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 08:38

Bookmarks

Behörigheter