Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Bilder på "Redant" Extern skärm för PS-One på begäran

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29

    Bilder på "Redant" Extern skärm för PS-One på begäran

    Då det efterlystes lite bilder på vår butiksex som glappar i bild, har jordbrum i högtalarna samt visar sämre bild än vad bilderna egentligen visar samt ett pixelfel Tänk på att bilden blir bättre om man ser den genom en sökare på en digitalkamera än bilden egentligen blir på skärmen, den är lagom mjölkig.

    Håll till godo.

    Last edited by Pendragon; 2010-03-16 at 17:14.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Haha ja just det, den där rackarn satte vi ju ett video-cd chip i med. Vill nog påstå att det är en ganska unikt konfigurerad psone det där...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Jupp!
    Jag är faktiskt lite stolt över det bygget ( VCD/Action Replay + Biosbyte + Modchip )
    Tight satan var det samt lite kul att det var en av de första moddade PS-One enheterna överhuvud taget då jag kom på att lockouten låg i Bios o att jag av en dum anledning kände för o se hur en PS-One med ett Playstation 1 Bios från en modell med serienummer under 15.000 beter sig om man riggar luckan o kör musikspår från Demo One skivor

    Det fungerade galant o strax därefter moddades maskinen med ett Multi-X efter lite probande o sen kom det Super Stealth chipp som injectade kod till bios för att slå ut lockouten utan att behöva byta bios.

    Det var tider det... när vi låg med i framkant vi med i utvecklingen *stolt*
    På den tiden då VCD var Fattigmans Laserdisk/DVD spelare
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. TSOP48 test clip
    By hejhej20 in forum Fritt Forum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 09:57
  2. Xbox 360 Ping 17 Test Disc
    By int21 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 08:41
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-04, 10:25
  4. testing
    By EvilBoY in forum Test
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 17:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •