Screener 17:08 18th March 2010
Någon som vet vart man kan köpa casemods inom sverige? har kollat på ett X antal sidor, men ingen lycka.
Någon som vet vart jag kan hitta casemods? skulle vara tacksamt =)
Reply
Pendragon 17:33 18th March 2010
Originally Posted by Screener:
Någon som vet vart man kan köpa casemods inom sverige? har kollat på ett X antal sidor, men ingen lycka.
Någon som vet vart jag kan hitta casemods? skulle vara tacksamt =)
Gammelboxen är ju lite gammal o de flesta som moddar den gör ju jobbet själv med plexi, neonrör o sånt som var det senaste inom Xbox styling blingblingeling för 10.år sen
Du kan alltid köpa ett begagnat gammelboxskal av oss o gå loss på själv med borr, såg o spackel etc.
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=214&xSec=35
Vi skulle säkert kunna utföra arbetet men vi är så dyra som 350 kr per timme + materialkostnad om vi ens ids leka bosse bildoktor
Nuförtiden på 360 fronten:
http://www.psxcare.com/section.php?xSec=112&xPage=1
Reply
Screener 17:39 18th March 2010
skulle det vara troligt att ett 360 skal skulle passa om man modifierade det lite?
Reply
Pendragon 18:02 18th March 2010
Originally Posted by Screener:
skulle det vara troligt att ett 360 skal skulle passa om man modifierade det lite?
Jag har för mig att Psytroll kastade i en gammelbox i ett 360 skal, har för mig jag sett bilder om det på Google med när andra gjort det.
Xbox-scene.com är nog ett bra ställe o kika på vad andra fulat sig med gammelboxarna
Många har byggt in dem i datorchassin o även 360 där även chassitillverkaren Lian-Li byggt ett aluminiumchassi, dock hade de lite problem med att synka trådlösa 360 kontroller då skalet skärmar signalerna *skratt*
Reply
20lapp 16:40 22nd March 2010
Originally Posted by
Pendragon:
Jag har för mig att Psytroll kastade i en gammelbox i ett 360 skal, har för mig jag sett bilder om det på Google med när andra gjort det.
Xbox-scene.com är nog ett bra ställe o kika på vad andra fulat sig med gammelboxarna 
Många har byggt in dem i datorchassin o även 360 där även chassitillverkaren Lian-Li byggt ett aluminiumchassi, dock hade de lite problem med att synka trådlösa 360 kontroller då skalet skärmar signalerna *skratt*
finns många skal på utländska sidor! (xbox1)
Reply
Screener 10:02 29th March 2010
20lapp 18:05 20th April 2011