Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 43 av 43

Diskussion: ixtreme Lite Touch v1.1 är nu här

  1. #31
    Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Sweden
    Inlägg
    171
    Respekt
    23
    Hej!

    Det är så att jag flashade en av mina Xbox 360 (obannad) med LT 1.0 hos er för nån månad sedan. Dagen efter då jag fick tillbaks min xbox av er så släpptes LT version 1.1.

    Jag har ingen aning om ni flashade den med den gamla LT 1.0 eller LT 1.1 så jag är lite konfunderad över vilken version jag har nu. Jag har inte använt min xbox online ännu men är lite sugen på att lira online.

    Måste jag betala för att uppgradera till LT 1.1 igen (om jag nu inte redan har det) eller hur bör jag gå tillväga?

    PS: Av någon konstig anledning så går det inte skapa nya trådar här inne för mig? utan bara svara på inlägg DS

    Tack för all hjälp.
    No Comments..!

  2. #32
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Hur tycker du att vi ska flasha din 360 med en mjukvara som inte kommit? om LT 1.1 kom dagen efter du hämtade ut den kan vi omöjligt ha flashat med 1.1... jag menar, det är inte så att dom skickar ut mjukvaran till oss innan den släpps...

    Vad får du för medelande när du försöker posta här?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #33
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Forumsbugg som förhoppningsvis reder sig när nya servern är på plats
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #34
    Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Sweden
    Inlägg
    171
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Hur tycker du att vi ska flasha din 360 med en mjukvara som inte kommit? om LT 1.1 kom dagen efter du hämtade ut den kan vi omöjligt ha flashat med 1.1... jag menar, det är inte så att dom skickar ut mjukvaran till oss innan den släpps...

    Vad får du för medelande när du försöker posta här?
    Oj ursäkta jag skrev lite fel hehe.

    Jag lämnade in min xbox precis vid stängning på en måndag (tror det va måndag) och ni skulle flasha xboxen dagen efter (tisdag) vilket jag förstår. På förmiddagen någon gång (på tisdagen) släpptes LT 1.1 och sedan fick jag ett sms om att jag kunde hämta min xbox 360 samma dag (och jag hämtade den vid eftermiddagen.

    När jag kom hem kollade jag in er websida och där såg jag att ni hade uppdaterat sidan och skrivit att ni flashar nu med LT 1.1. Dvs den tisdagen då jag hämtade min xbox.

    Men ajaa .. Jag har ändå problem att hitta kvittot så det kvittar.

    Problemet med att posta nya trådar är att den vägrar ladda dvs starta om sidan och det blir time out. Jag har testat på två olika datorer o samma sak händer mig. men det kanske bara är jag, vad vet jag.
    No Comments..!

  5. #35
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Jag skulle tippa på att du fick 1.1 isåfall, vi brukar oftast flasha med mjukvaran direkt på morgonen efter att den släppts på nätet (släpps den på lördagen efter stängning blir det på måndag morgon)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #36
    Registrerade
    May 2010
    Från
    Sundsvall
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Så om jag köper en console nu slänger ni in lite touch v1.1?

  7. #37
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    vi säljer inte konsoller med gammal flash
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #38
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Han får t.om en Liteon LT 1.1 Laser Calib urläsning om han köper konsolen av oss även för en månad sedan

    Som mina utlänska kompisar säger ( Det er den seenaste... den tyyngaste.. den beste.. )
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #39
    Registrerade
    Dec 2008
    Från
    Sverige, Kalmar
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Fortfarande ingen som hört något om LT till samsung ,det ända jag har hört (elr läst rättare sagt)är att det är på väg men är det någon som kan vertifiera det??
    Ouya! Bara ett halv år kvar sen kommer den till brevlådan

  10. #40
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av jixie Visa Inlägg
    Fortfarande ingen som hört något om LT till samsung ,det ända jag har hört (elr läst rättare sagt)är att det är på väg men är det någon som kan vertifiera det??
    http://twitter.com/teamjungle verifierat såhär mycket vet vi [läs på sidan]
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #41
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    32
    Respekt
    17
    Hur fungerar detta med laser calibration egentligen? Är det något som är specifikt för lite-on-läsare, eller gäller detta även BenQ-läsare?

    Jag ska uppgradera iXtreme 1.41 till iXtreme LT 1.1 på min BenQ, men kan jag stöta på problem på grund av det här med laser calibration? Jag har fortfarande kvar original-firmwaret på datorn, om jag återställer till det först och sedan uppgraderar, skulle det hjälpa?

  12. #42
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    44
    det gäller bara liteon
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #43
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    32
    Respekt
    17
    Gott att höra, tackar

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 95
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 11:00
  2. Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!
    By int21 in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 1635
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 02:03
  3. iXtreme 1.6 och annat!
    By Deru in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2009-09-21, 09:35
  4. Fundering kring ixtreme 1.4
    By Palanor in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-23, 13:53
  5. iXtreme 1.2 vs iXtreme 1.4 livesäkert?
    By slatdjana in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-09, 19:20

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •