Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: Ny Xbox 360 Uppdatering?!

Registrerade
    Oct 2009
    Respekt
    0

Ny Xbox 360 Uppdatering?!

Tjena, jag har läst att det kommer en ny uppdatering, som kommer låta oss använda USB minne för att spara spel o så , men nu undrar jag om man kommer kunna kopiera sin gamertag till den och spela på sin bannade box och låsa upp achievements, utan att min profil blir kurrupt nån som vet?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Makaveli1 Visa Inlägg
    Tjena, jag har läst att det kommer en ny uppdatering, som kommer låta oss använda USB minne för att spara spel o så , men nu undrar jag om man kommer kunna kopiera sin gamertag till den och spela på sin bannade box och låsa upp achievements, utan att min profil blir kurrupt nån som vet?
    är din bannade konsoll "cripplad"?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Hur skall vi veta när den inte kommit ännu *skratt*
    Ring 020-79 11 33 o fråga, posta svaret här sen.

Vi kan fortfarande inte se in i framtiden då våra jävla spåkulor fortfarande inte kommit tillbaka från service
    *Här köper man saker dyrt på nätet, de visar sig vara defekta vid leverans o man skickar tillbaka dem för service o sen dröjer det... Spå framtid verkar vara krånglig teknologi
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Aug 2002
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Hur skall vi veta när den inte kommit ännu *skratt*
    Ring 020-79 11 33 o fråga, posta svaret här sen.

Vi kan fortfarande inte se in i framtiden då våra jävla spåkulor fortfarande inte kommit tillbaka från service
    *Här köper man saker dyrt på nätet, de visar sig vara defekta vid leverans o man skickar tillbaka dem för service o sen dröjer det... Spå framtid verkar vara krånglig teknologi
    Sist ni köpte in en batch spåkulor så var det ju jag som rekommenderade en indisk åf. Jag har nu en arabisk åf på g istället om det skulle vara intressant?
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

dragonslayer Guest
    Om konsolen vet om att den är bannad kommer den att ge alla profiler och saves en flagga om att de är "unsecure" och kan då inte användas på en annan konsol än den ursprungliga..

Är konsolen uncripplad vet konsolen inte om att den är bannad och kan alltså inte sätta "unsecure" flaggan... datat kan då användas på andra konsoler...

Vissa saves signas dock till mediat istället för konsollen..

Registrerade
    Oct 2009
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    är din bannade konsoll "cripplad"?
    ja, den är cripplad :/

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Makaveli1 Visa Inlägg
    ja, den är cripplad :/
    då kommer det tyvär INTE att fungera om du inte "uncripplar" den, jag tvivlar nämligen starkt på att profiler som man kör genom den uppdateringen inte kommer påverkas av "cripplingen" men som pendragon skrev tidigare, vi kan inte se in i framtiden, så ingen vet till 100% hur det kommer ligga till
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av pemani Visa Inlägg
    Sist ni köpte in en batch spåkulor så var det ju jag som rekommenderade en indisk åf. Jag har nu en arabisk åf på g istället om det skulle vara intressant?
    Sista ggn vi går på dina rekommendationer isf, den leverantören var ju fan inte seriös någonstans... o inte svarar de på e-mail heller de små indiska asen som gör så otroligt god mat...
    men men, man kanske kan få lite presentcheckar som tillgodo för att nyttja på indiska resturanger världen över o biter i det sura äpplet o köper en arabisk kula ist... de bygger ju iaf fräsiga hotell o bungerfria golfbanor har jag hört
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    May 2007
    Från
    Kristianstad
    Respekt
    18
    Med 1.6 och tidigare så fick man flasha till oringal FW innan man körde dashupdates för vara "säker" är det så nu med LT med? tänker på den dashupdate som kommer nu om drygt 2 veckor.
    -----------------------------------
    | - PaNts.oN.hEaD.rEtaRd - |
    Gamertag: donpyr SE
    Steam: donpyr_se

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av mafiaboy Visa Inlägg
    Med 1.6 och tidigare så fick man flasha till oringal FW innan man körde dashupdates för vara "säker" är det så nu med LT med? tänker på den dashupdate som kommer nu om drygt 2 veckor.
    det är precis som vanligt, vill du vara 100% säker på vid varje uppdatering kör du in original mjukvaran vid uppdateringstillfället, annars kör du bara på som vanligt, det är ingen som blivit bannad direkt vid en uppdatering vad jag vet med någon uppdatering?
    Google is your friend!

Registrerade
    May 2007
    Från
    Kristianstad
    Respekt
    18
    Var snack om att MS kände av FW när du var online / vid patchning men det kanske är löst numera med LT som ska vara mycket bättre och närmare Orginal FW.
    | - PaNts.oN.hEaD.rEtaRd - |
    Gamertag: donpyr SE
    Steam: donpyr_se

Liknande diskussioner

1. HD film på Xbox 360
    By Swizzy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2010-04-28, 10:07
  2. XBOX 360 - alla vanliga frågor och svar
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 12:21