Eject med 0800-firmware Liteon i PC
Flashade en Liteon 748 med 0800-firmware. Den fungerar precis som förväntat i WinXp, förutom att den inte reagerar när jag högerklickar och väljer 'mata ut'. Jag har för mig att det skulle fungera enligt vad jag läst på forum tidigare, men jag kan ju ha fel och blanda ihop det med nåt annat.
Skall det fungera att mata ut släden med kommandot i Windows eller det gör det inte?
Jag hade tänkt göra en fast montering i min PC med interna kablar som strömförsörjning så det hade varit bra om det gick utan att behöva sätta en 3.3v/ground-switch för att få ut/in släden
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks