Hej!
Är det någon som vet hur man skulle kunna få tag på ett trasigt ps3?
Skulle vilja försöka mej på att laga ett till
Hej!
Är det någon som vet hur man skulle kunna få tag på ett trasigt ps3?
Skulle vilja försöka mej på att laga ett till
Skriv en annons under Annonser/spam och skriv vad det är för villkor/Vad du betalar osv. ---->> http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=42
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jag har en trasig ps3a, 60gb. Så ifall du vill så..
60Gb kan man med lite tur o mailkonversation med Nordisk film få utbytta bara mna har kvitto
Jag fick min som jag köpte på releasdatumet utbytt gratis efter 3.år när blålasern rasade.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jo men mitt kvitto är borta, så den möjligheten finns inte, tyvärr.
Handlar man saker med Visakort eller liknande kan man via sin bank ta reda på Tid o datum för vissa köp på olika ställen :d
Sen kan man t.ex gå till giganten o säga, HEj jag köpte en PS3 av er det datumet o den tiden, kan jag få en kopia på mitt kvitto då jag tappat bort den men behöver den för att skicka in maskinen på service *Blinka sött med ögonen* o sen om man har tur någon timme eller vecka senare få sin kopia
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Fast jag köpte mitt innan jag hade något kort så det fick bli med cash, snabba cash..wha,wha.
Bookmarks