Fungerar det problemfritt att köra spel från USB-hd om Wiit redan är chippat med Wiikey2?
Har hittat ett på *******.
Fungerar det problemfritt att köra spel från USB-hd om Wiit redan är chippat med Wiikey2?
Har hittat ett på *******.
Inte alltid, det är inte alla S-Ata/IDE till USB styrkort på usb diskar som är kompatibla, inte alla hårddiskar heller.
Dessutom måste du ha Homebrew channel installerat med USB Loader.
http://www.psxcare.com/section.php?xSec=86&xPage=1
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
OK, tack för snabbt svar, hur tar jag reda på det?
Och beror det enbart på själva HD:n eller också på version på Wii?
Tack
Versionen på styrkortet i USB disken som gör om från IDE eller S-Ata hårddisk till USB gränssnitt ( Kretskortet o chipset )...
Vissa Wii kan vissa diskar fungera på men tar men den till en annan kanske det inte fungerar har vi märkt.
WD My Passport Essential diskarna vi säljer med HBC lösningen verkar vara stabila nog o fungera på majoriteten Wiikonsoller har vi märkt, därför säljer vi dessa.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks