Hej!
Jag fick ta över ett gammalt Xbox 360 som jag tänkte prova att flasha. Tyvärr gick väl inte det hela särskilt smidigt och Jungleflasher kraschade ett antal gånger innan jag kom någon vart. Hur som haver, till slut verkade allt flyta på ända tills programmet verifierade flashningen. Jag kommer inte ihåg exakt vad som stod, men verifieringen misslyckades.
Jag provade ändå att sätta ihop boxen igen och koppla in den. Tyvärr möttes jag av en blinkade röd lampa och felkod E74 på TV:n. Jag gjorde grejen med utökade error codes (eller vad man ska kalla det) och fick fram 1022. Om jag förstått det rätt innebär det ett AV-fel. Jag har provat att koppla in både vanlig kabel och HDMI, men felet kvarstår.
Mina frågor är då: Kan felet bero på den misslyckade flashningen eller gick nåt annat sönder precis när jag försökte flasha? Går det att fixa det här eller är det bara att slänga boxen?
Jag visste som sagt vad jag gav mig in på, så det är inte hela världen om den inte går att rädda. Tänkte bara kolla först så att jag inte skrotar den i onödan.
Säg till om det är nåt annat ni behöver veta.
Bookmarks