Tänkte höra om man kan köpa en trasig, svart Elite hårddisk av PSXCare?
Isf, vad får man ge?
Tänkte höra om man kan köpa en trasig, svart Elite hårddisk av PSXCare?
Isf, vad får man ge?
Vi säljer inte trasiga saker
Trasiga saker kan vi returnera om de fortf har garanti om kunder kommer in med. Alternativt så kan kunder kontakta Ms direkt för ett utbyte om de har garanti.
Men om det är ett Svart HD kabinett du är ute efter o inte vill motivlacka kan vi alltid beställa hem Svarta sådana skal du kan byta din befintliga med. Vi har ju HelChromade på lager.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jaha, så det finns svarta kabinett? Duh. :-)
Vad kan ett sånt kalas kosta då? Jag antar att jag behöver nån trekantsmejsel också?
Torxnycklar har jag, så det är lugnt. Jag vill nog mest ha reda på vad skalet kostar.
2-300 kr om vi får tag på dem
Det tar ungefär 2-4 veckor för oss att beställa hem dessa från Asien.
Last edited by Pendragon; 2010-04-16 at 16:18.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Ok. Jag avvaktar för stunden. Tack för snabba svar.
Tänk på att det bara är skalet, inte connectorn som går från HDD till moderkortet, den får man plocka bort från sin gamla.
Man kan ju snåla lite där o köpa en kanna svart sprayfärg o måla sin gamla HDD isf
/ Pendragon
Bookmarks