Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Wode

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2002
    Från
    piteå
    Inlägg
    171
    Respekt
    23

    Wode

    någon som vet namnet på någon UNPATCHED iso nsmb som fungerar på wode kör från hårdisk??

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av palten2000 Visa Inlägg
    någon som vet namnet på någon UNPATCHED iso nsmb som fungerar på wode kör från hårdisk??
    Tydligen enligt Ramiz vår tekniker på wiisidan skall man nu med en uppdatering på Wode kunna dumpa orginalskivor till HDD.
    Och givetvis Kopior om du har ett kompatibelt styrkort.

    Till SD-Kort samt HDD, FAT eller NTFS samt WBFS format.
    Du får tydligen välja att dumpa spelen som .ISO eller något WBFS kompatibelt format.

    Han skall prova dumpa ett orginalspel om .ISO o sen bränna filen o se om den fungerar i en annan moddad Wii
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2002
    Från
    piteå
    Inlägg
    171
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Tydligen enligt Ramiz vår tekniker på wiisidan skall man nu med en uppdatering på Wode kunna dumpa orginalskivor till HDD.
    Och givetvis Kopior om du har ett kompatibelt styrkort.

    Till SD-Kort samt HDD, FAT eller NTFS samt WBFS format.
    Du får tydligen välja att dumpa spelen som .ISO eller något WBFS kompatibelt format.

    Han skall prova dumpa ett orginalspel om .ISO o sen bränna filen o se om den fungerar i en annan moddad Wii
    ok hoppas det fungerar då borde det komma mycket färdiga filer till wode

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Färdiga o färdiga, .ISO är nog det bästa formatet man kan få ned
    Behöver man andra format får man banne mig konvertera själv tycker jag
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2002
    Från
    piteå
    Inlägg
    171
    Respekt
    23
    har provat 4 st olika iso av nsmb men kan inte få någon att fungera har 4.1e
    i mitt wii kör från hårdisk har lagt in bca filen men får det inte att fungera någon
    som vet en fungerande nsmb??

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Jag har problem med mitt wode det funkar kanoners att köra iso filer....men det hittar inte mina orginal spel när jag stoppar i dom...någon som vet vet vad de kan bero på!?

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av wikman8 Visa Inlägg
    Jag har problem med mitt wode det funkar kanoners att köra iso filer....men det hittar inte mina orginal spel när jag stoppar i dom...någon som vet vet vad de kan bero på!?
    du måste ratta på framsidan och välja att den ska ladda från skiva, eftersom den helt tar över CD funktionen normalt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Wii Wode problem
    By Slaytan in forum Nintendo WII - Wiinja / Cyclo-Wiz / Yaosm / WIID / WODE m.fl
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-28, 10:25
  2. Vad tror ni om Wode Jukebox
    By DamazoG in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2010-08-12, 10:49
  3. hacka wii, bästa sättet idag på en wii köpt vid release?
    By reed in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2010-03-03, 03:01
  4. fråga angående softmod....
    By djtail in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-21, 21:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •