Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Batch fil ...

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    26

Batch fil ...

Jag har gjort en liten batchfil som körs automatiskt varje gång windows bootar om ... Nu ligger det till så att jag vill att den ska köras dold så att säga, jag har prövat med Echo Off och en del variationer på det men får det ej att funka tillfredställande ... Kan någon här hjälpa mig månntro??? Tyckte det nog borde gå bra att fråga här som på vilket annat forum som helst även fast det är konsoll inriktat ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    http://www.commandline.co.uk/cmdow/

@echo off

gör bara så att cmd.exe inte skriver ut kommandona du har skrivit
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    26
    Jo så ere ju ... Men jag vill att allt ska vara dolt ... Ska kolla in länken du gav om jag kan få fram nåt vettigt där ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    jag läste lite snabbt på google, det var en kille som hade frågat samma sak som dig (mer eller mindre, det vill säga att fönstret skall vara dolt, antar att det är så du menar?) och han hade fått den där länken som svar
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    26
    Reflekterade just över datumet när jag registrerade mig här och det är 7 år sen !!?? FAAEN har jag inget liv förutom att vara på diverse forum???

Liknande diskussioner

1. Kan inte ladda upp mer än en fil åt gången via ftp?!?!
    By JJRockford in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 08:11
  2. Ingen .dvd fil.
    By D-TOX in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 22:49
  3. Hur bränner jag när de bara är en ISO fil?
    By Kan_inget_alls in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 13:33
  4. Super Smash Bros Brawl, förlorade min save fil.
    By NintendoWii in forum Nintendo WII - Spelsnack
    Senaste inlägg: 2008-07-01, 16:08
  5. Antecknings fil på minneskort?
    By Miick in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-02-23, 13:09

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner